اخبار اقتصادی

دیوان محاسبات تذکرها و اخطارهای لازم را به مسئولان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ابلاغ کرد

ایلنا/ براساس اخبار منتشر شده، دیوان محاسبات تذکرها و اخطارهای لازم را به مسئولان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ابلاغ کرد.

24 بهمن 1402

نرخ چهار محصول لبنی مشمول قیمت گذاری دولت تغییر می نماید؟

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی گفت: قیمت چهار محصول لبنی مشمول قیمت گذاری دولت هنوز تغییری نکرده و مابقی محصولات نیز بر اساس آیین نامه قیمت گذاری محصولات ساخت داخل نرخ گذاری می شوند که شامل هزینه های فراوری و سود مشروع فراوریکننده است.

28 خرداد 1402

واژه خیابان از کجا آمد؟ ، کمدینی که نام خیابان را بر زبان ها انداخت

روزی که دلقک دربار ناصرالدین شاه تصمیم گرفت خندقی در فاصله میدان قیام کنونی تا چهارراه مولوی را پر کند، خودش نیز باور نداشت واژه خیابان را برای نخستین بار سر زبان ها بیندازد.

3 خرداد 1402

خبر مهم برای اجاره نشین ها ، ایمن سازی قلب مالی ایران در مرحله اجرا ، وام اسکان موقت و نوسازی بافت فرسوده چرا متوقف شد؟

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از راه اندازی سازمان ویژه برای یاری به اجاره نشین هاخبرداد.اوهمچنین درباره توقف وام های نوسازی بافت فرسوده و اسکان موقت، برنامه عملیاتی ایمن سازی بازارتهران،کاهش فاصله شمال جنوب مرکز ایجاد محله های الگو با رویکرد تازه...

27 اردیبهشت 1402

تشریح ارزیابی های محور پست هوشمند جشنواره ملی ارتباطات

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، محمدرضا قادری رییس کارگروه پست هوشمند نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مزیت های این جشنواره نسبت به سنوات قبل اضافه شدن محور پست هوشمند به عنوان زیرساخت و پیشران توسعه کسب و کارهای...

6 اردیبهشت 1402

قیمت خودروهای مونتاژی سه شنبه اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای رقابت، درمورد تعیین قیمت خودروهای مونتاژی توضیحاتی را ارائه کرد. اسماعیل شجاعی با اشاره به جلسه امروز (شنبه) شورای رقابت بیان کرد: بعید است که تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز تعیین گردد.

27 فروردین 1402

وزیر کار: نرخ بیکاری در امسال به 8.2 درصد کاهش یافت

تعداد شغل ایجاد شده به صورت پیامکی، تماس تلفنی و بازدیدهای میدانی راستی آزمایی شده است و از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیز عبور کردیم.

1 فروردین 1402

قیمت گوشی های سامسونگ سه شنبه 11 بهمن 1401

خبرنگاران- گلکسی A13 که یکی از محبو ب ترین مدل های مالی در بازار موبایل است، دست کم پنج میلیون فروخته می گردد. نسخه 64 گیگابایت آن را پنج میلیون و 50 هزار تومان می فروشند و برای خرید گلکسی A13 نسخه 128 گیگابایت باید حدود شش میلیون کنار گذاشت.

14 بهمن 1401

ببینید ، مصاحبه های جنجالی رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه النصر ، کریس کار بعید را انجام داد!

کریستیانو رونالدو در گفت وگوهایی که قبلا داشته گفته که در پی پول نیست و می خواهد فوتبالش را در بالاترین سطح با انتها برساند، اما بستن قرارداد با یک باشگاه عربی با حرف های قبلی اش در تضاد است.

27 دی 1401

بودجه ساخت معمای شاه دو برابر مختارنامه بود

حالا که اخبار بودجه چند هزار میلیارد تومانی برای ساخت دو سریال سلمان فارسی و موسی دست به دست می شود، نگاهی بیندازیم به این دو سریال الف ویژه معروف که هر یک با چه میزان از بودجه ساخته شده اند.

25 دی 1401

علل ترس ها و نگرانی های گردشگران خانم

آماده شدن برای یک سفر تکنفره اغلب باعث به وجود آمدن ترس هایی می گردد؛ بخصوص اگر اولین سفر تکنفره شما باشد. خانم ها بویژه در این زمینه ترس ها و نگرانی های بیشتری دارند و این مسئله کاملا قابل درک است. اگر تنها یک نصیحت بتوان در این زمینه داشت، این است که شما...

21 دی 1401

قهوه خانه حاج علی درویش، قدیمی ترین قهوه خانه تهران !!

قهوه خانه حاج علی درویش، قدیمی ترین قهوه خانه تهران، یکی از جاذبه های گردشگری تهران می باشد که به تازگی به ثبت ملی نیز رسیده است. در این قهوه خانه می توانید در یک محیط سنتی و گرم، به تماشای هنر ایرانی بنشینید و چای بنوشید و حتی مطالعه کنید. گردشگران خارجی...

20 دی 1401

درخدمت و خیانت زندگی در برج های بلند

شروع احداث ساختمان های بلندمرتبه با شیوه تازه در شهر تهران به دهه 30 برمی شود. آن گاه که در خیابان جمهوری اسلامی ساختمانی 10 طبقه بنا شد. از آن تاریخ تا به امروز دیدگاه های مخالف و موافق و بینابینی مطرح شده است. در ابتدا دیدگاه موافقان بلندمرتبه سازی بر فضای...

12 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شورش نو گوگلی ها تا اعتراف ایلان ماسک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:به نظر می رسد گوگل باید هرچه سریعتر خود را آماده یک شورش تازه کند، چرا که بعضی از کارمندان...

9 دی 1401

روایت عضو شورای شهر اصفهان در خصوص انتقال آب دریای عمان ، تبعیض در خصوص آب آشامیدنی مشکل آفرین شد

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت کشور در زمینه آب در حوزه شرب و غیرشرب نگران هستند، توضیح داد: کیفیت آب عمان بهتر از خلیج فارس بوده و عملیات اجرایی آن به سمت اصفهان در حال اجرا است .

23 آذر 1401

تصاویر گوشی وان پلاس نورد CE 3 منتشر شد

وان پلاس قرار است به زودی از یک گوشی میان رده با نام نورد CE 3 رونمایی کند و به همین دلیل به تازگی شاهد انتشار تصاویر این محصول بوده ایم.

9 آذر 1401

خشکسالی و نهاده های دامی مهم ترین چالش های احصا شده بخش کشاورزی کشور است

وراعی گفت: 122 چالش از 14 استان کشور در حوزه زیربخش های کشاورزی احصا شده که نهاده های دامی و خشکسالی از مهم ترین این چالش ها محسوب می شوند.

2 آذر 1401

فراوری آیفون 14 پلاس متوقف شد

اپل خواهان توقف فراوری آیفون 14 پلاس تا زمان ارزیابی مجدد تقاضا برای این مدل از سوی تیم تامین این شرکت شد.

27 مهر 1401

سطح زیر کشت کلزا در مهاباد به 36 هکتار رسید

کارشناس زراعت جهادکشاورزی مهاباد گفت: سطح زیر کشت کلزا در سال زراعی نو در این شهرستان به 36 هکتار رسیده است.

23 مهر 1401

اجرای 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال

مدیر کل امور روستایی و شورا های استانداری خوزستان گفت: طی یکسال گذشته 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال اجرا شد.

15 مهر 1401
تعداد: (250)