دبیر ستاد ملی جمعیت: 30 درصد جمعیت کشور تا سال 1425 سالمند می شوند

به گزارش انجمن وردپرس، دبیر ستاد ملی جمعیت، جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه ای در جهت اجرای شایسته تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت: 30 درصد جمعیت کشور تا سال 1425 سالمند می شوند

به گزارش ایسنا، کاظم فروتن با تقدیر از اقدامات جمعیتی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تقدیر از فعالان حوزه ازدواج و فرزنداوری اقدام خوبی از سوی بنیاد 15 خرداد است که خوب است در همه استان ها هم داشته باشیم.

دبیر ستاد ملی جمعیت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کوشش جهت فرزندآوری و افزایش جمعیت را به عنوان یک فریضه مطرح نموده اند، فرهنگ سازی در بحث فرزندآوری و فرزند پروری را مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: درست است که مسائل مالی مانع بزرگی در راه فرزندآوری است اما اگر در زمینه مسائل پیری جمعیت صحبت گردد مردم با معایب آن آشنا شده و فرهنگ سازی صورت می گیرد.

وی گفت: در حال حاضر جمعیت سالمند کشور 10 درصد است اما در سال 1425 در صورت حفظ شرایط فعلی به 30 درصد می رسد. لذا باید در بحث جوانی جمعیت کشور، این فرهنگ سازی صورت بگیرد تا مردم فضا را لمس نمایند و بدانند که اگر الان اقدام نگردد، در 25 سال آینده مسائل یک جامعه سالمند به مراتب بیشتر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد 15خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، لازم به ذکر است، پویش ملی لبخند مادری از هفته گذشته با ارسال پنج هزار بسته به سراسر کشور شروع شده است.

بعلاوه برای تحقق هدف گذاری ارسال 50 هزار بسته به جوامع هدف و مشارکت مردم و خیرین کد دستوری #42*780 * تعریف شده است.

در افق منظره این طرح و با تداوم مشارکت های مردمی، برای هر مادر ایرانی که صاحب فرزند می گردد اهدای یک بسته هدیه لبخند مادری برنامه ریزی شده است.

منبع: فرارو

به "دبیر ستاد ملی جمعیت: 30 درصد جمعیت کشور تا سال 1425 سالمند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر ستاد ملی جمعیت: 30 درصد جمعیت کشور تا سال 1425 سالمند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید