علل ترس ها و نگرانی های گردشگران خانم

به گزارش انجمن وردپرس، آماده شدن برای یک سفر تکنفره اغلب باعث به وجود آمدن ترس هایی می گردد؛ بخصوص اگر اولین سفر تکنفره شما باشد. خانم ها بویژه در این زمینه ترس ها و نگرانی های بیشتری دارند و این مسئله کاملا قابل درک است. اگر تنها یک نصیحت بتوان در این زمینه داشت، این است که شما می توانید بر این نگرانی ها و ترس ها غلبه کنید و همه این ها در لحظه ای که به مقصد می رسید از بین می روند. در نوشتار علل ترس ها و نگرانی های جهانگردان خانم، بعضی از ترس ها و نگرانی های یک جهانگرد خانم که تنها سفر می نماید را برایتان می شماریم و راه های غلبه بر ترس جهانگردان خانم را نیز در اختیارتان می گذاریم.

علل ترس ها و نگرانی های گردشگران خانم

ترس ها و نگرانی های یک توریست خانم: امنیت

نگرانی در خصوص امنیت یکی از علل ترس ها و نگرانی های توریستان خانم به شمار می رود؛ اما این نگرانی نیز می تواند به آسانی تسکین داده شود. مجرمان در همه جای جهان در پی توریستان آسیب پذیری می گردند که حواسشان پرت شده یا وسایل و کیف هایشان را جایی رها نموده اند. درست است که شما نمی توانید همه چیز را در خصوص امنیت خودتان تحت کنترل داشته باشید، اما حتما هوشیار باشید؛ کیف پول و مدارک خود را در یکی از جیب های داخلی لباستان قرار دهید و از پوشیدن لباس ها یا جواهراتی که باعث شود توجه دیگران را جلب کنید، خودداری کنید.

ترس ها و نگرانی های یک توریست خانم: توجه ناخواسته از طرف مردان

نگرانی دیگری که بسیاری از خانم ها در سفر با خود دارند، این است که ممکن است در کشوری که به سر می برند، مورد خشونت و آزار مردان آن کشور قرار گیرند. در این زمینه، برترین توصیه این است که از پوشیدن لباس هایی که بیش از مقدار جلب توجه می نمایند، بپرهیزید؛ بعلاوه داشتن اعتماد به نفس و مصمم بودن نیز می تواند باعث دور شدن چنین مردانی از شما شود. اگر موقعیتی که در آن قرار گرفته اید پیش برود و بدتر شود، بهتر است به یک مکان عمومی مانند رستوران یا ایستگاه پلیس بروید تا بتوانید تقاضای یاری کنید. این مورد از راه های غلبه بر ترس توریستان خانم هست.

ترس ها و نگرانی های یک توریست خانم: میز تکنفره

این یکی از بزرگترین ترس های بعضی از خانم ها قبل از سفر است؛ اینکه احتمالا هرگز به تنهایی در انظار عمومی غذا نخورده اند. اما بعد از مدتی سفر کردن و کسب تجربه، این نکته به یک پدیده طبیعی مبدل می شود و دیگر مشکل به حساب نمی آید. تنها غذا خوردن به شما این امکان را می دهد که با مردم محلی، گارسن ها و سایر توریستان آشنا شوید و حتی دوستی پیدا کنید و واقعا می توانید از تجربه غذا خوردن در مقصد سفرتان لذت ببرید.

ترس ها و نگرانی های یک توریست خانم: تنهایی

تنها بودن چیزی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. اما از آنجایی که شما زمانی را به دور از دوستان و خانواده سپری می کنید، می تواند برای خانم هایی که تنها سفر می نمایند بسیار سخت تر و غیر قابل تحمل تر باشد. اگر می دانید که با تنهایی مشکل خواهید داشت و تنها بودن را دوست ندارید، بهتر است برنامه ریزی کنید تا در طول سفر، از طریق اسکایپ و یا تماس تلفنی با نزدیکان و دوستان خود در ارتباط باشید. در طول سفرتان، با افراد نو نیز آشنا خواهید شد و اگر یک فرد اجتماعی باشید به ندرت احساس تنهایی خواهید کرد، زیرا بهرحال در هتل یا مسافرخانه ای که بسر می برید کسی برای همصحبتی و تبادل تجربیات پیدا می شود.

ترس ها و نگرانی های یک توریست خانم: خارج شدن از محدوده آسایش

این یک ترس طبیعی است که برای همه پیش می آید، اما تا زمانی که خودتان حقیقتا سفر نکنید، متوجه نخواهید شد که چقدر عکس العمل خوبی به تجربه سفر کردن خواهید داشت. بزرگترین چیزی که در سفر می آموزید این است که چقدر انعطاف پذیر هستید و حتی اگر از خارج شدن از محدوده آسایش خود ترس بسیار زیادی داشته باشید، از اینکه در طول سفر و کسب تجربیات نو تا چه مقدار با آن ها عالی برخورد می کنید، شگفت زده خواهید شد.

ترس ها و نگرانی های یک توریست خانم: دچار دردسر شدن

این یکی از معمول ترین ترس هایی است که در ابتدای سفر کردن شما را نگران می نماید؛ بخصوص وقتی که خودتان را در محیطی غیر آشنا می یابید، این نگرانی می تواند بسیار ترسناک باشد اما در حقیقت، این یکی از آن مسائلی است که برای تعداد بسیار کمی از توریستان در طول سفر اتفاق می افتد. مهمترین چیز این است که مطمئن شوید یک برنامه جایگزین دارید و می دانید که در شرایط اضطراری چه کار باید بکنید. داشتن شماره تماس شرکت بیمه مسافرتی برای مواقع اضطراری، یکی از آن مواردی است که باید حتما بخاطر بسپارید و البته موارد دیگری نیز وجود دارند. توصیه می شود از پاسپورت خود و مدارک سفرتان کپی تهیه کنید و فرمت دیجیتالی آن ها را نیز ذخیره کنید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

منبع: همگردی

به "علل ترس ها و نگرانی های گردشگران خانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علل ترس ها و نگرانی های گردشگران خانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید