عجیب ترین استارتاپ های دنیا

به گزارش انجمن وردپرس، اخیرا این استارتاپ کار خود را توسعه داده و بر روی آبنبات هم جمله چاپ می نماید. بعلاوه قابلیت چاپ عکس بر روی سیب زمینی ها عکس را نیز اضافه نموده است. عایدی این استارتاپ ساده، ولی عجیب در سال 2016، 25 هزار دلار در ماه بود.

عجیب ترین استارتاپ های دنیا

استارتاپ های زیادی هر ساله در جهان راه اندازی می شوند. بعضی از این استارتاپ ها در عین عجیب بودن جواب می دهند و منجر به کسب عایدی می شوند. به سه مورد از این استارتاپ ها در این گزارش اشاره می گردد.

امروزه اجرایی کردن ایده های کارآفرینی و استارتاپی به شدت در سراسر جهان رواج پیدا نموده است. بسیاری از این استارتاپ ها احتیاج های روزمره افراد را مرکز فعالیت خود قرار داده اند. بعضی از استارتاپ های جهان آغاز عجیب و فعالیت عجیبی دارند. در این گزارش به چند مورد از عجیب ترین استارتاپ های جهان می پردازیم.

به نقل از فینگرپرینت، کایل وارینگ و همسرش استارتاپی را راه اندازی کردند که در روز های برفی سال برای آن ها ایجاد عایدی می نمایند. آن ها به طرز عجیبی برف هایی را از محوطه جلو منزل خود پاک می کردند می فرختند. این زوج در روز های زمستان زمان زیادی را صرف برف روبی محوطه جلو منزل خود می کردند و این ایده به ذهنشان رسید اگر کسی این همه برف را می خرید آن ها می توانستند پول خوبی بگیرند.

اوارینگ ها در سال 2015 این استارتاپ را راه اندازی کردند و اتفاقا سود خوبی نیز کسب کردند. آن ها بعلاوه برگ های ریخته درختان را در فصل پاییز نیست با روش مشابه می فروشند.

اگر فکر می کنید گل، شکلات و کارت هدبه های تکراری هستند پس شاید باید چیز جدیدتر و متفاوت تری هدیه بدهید. استارتاپ پوتیتو پارسل ایده جدیدی برای هدیه دادن دارد. به این صورت که جمله یا پیغام مورد نظر شما را روی یک سیب زمینی می نویسد و آن را برای فرد مورد نظر شما می فرستد.

اخیرا این استارتاپ کار خود را توسعه داده و بر روی آبنبات هم جمله چاپ می نماید. بعلاوه قابلیت چاپ عکس بر روی سیب زمینی ها عکس را نیز اضافه نموده است. عایدی این استارتاپ ساده، ولی عجیب در سال 2016، 25 هزار دلار در ماه بود.

داگ پارکر استارتاپی است که به کمکم حیوانات خانگی می آید. این استارتاپ اتاقک های کوچکی را در مقابل فروشگاه ها و محل هایی که ورود حیوانات خانگی به آن ها ممنوع است تعبیه نموده است. با وجود این اتاقک ها دیگر صاحبان آن ها مجبور نیستند آن ها را رها نمایند یا به درخت ببندند.

افراد می توانند به وسیله اپلیکیشن این استارتاپ تصاویر دوربین های این اتاقک ها را ببینند. این استارتاپ تا به امروز 1.5 میلیون دلار سرمایه جذب نموده است.

منبع: تجارت نیوز

منبع: فرادید

به "عجیب ترین استارتاپ های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین استارتاپ های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید