اخبار سیاسی

قیمت خودروهای مونتاژی سه شنبه اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای رقابت، درمورد تعیین قیمت خودروهای مونتاژی توضیحاتی را ارائه کرد. اسماعیل شجاعی با اشاره به جلسه امروز (شنبه) شورای رقابت بیان کرد: بعید است که تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز تعیین گردد.

27 فروردین 1402

وزیر کار: نرخ بیکاری در امسال به 8.2 درصد کاهش یافت

تعداد شغل ایجاد شده به صورت پیامکی، تماس تلفنی و بازدیدهای میدانی راستی آزمایی شده است و از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیز عبور کردیم.

1 فروردین 1402

محلهتهرون قشنگه کجاست؟ ، حمام150 ساله در ارتفاعات مرکز

امامزاده قاسم(ع) از معدود امامزاده هایی است که در میان آپارتمان ها و برج های سربه فلک کشیده و در کنار خانه هایی با بافت قدیمی محصور شده و با خود، نمایی از مدرنیته و سنت را به همراه دارد؛ کمی پایین تر از امامزاده قدیمی ترین میدان محله؛ میدان امامزاده به...

2 بهمن 1401

درخدمت و خیانت زندگی در برج های بلند

شروع احداث ساختمان های بلندمرتبه با شیوه تازه در شهر تهران به دهه 30 برمی شود. آن گاه که در خیابان جمهوری اسلامی ساختمانی 10 طبقه بنا شد. از آن تاریخ تا به امروز دیدگاه های مخالف و موافق و بینابینی مطرح شده است. در ابتدا دیدگاه موافقان بلندمرتبه سازی بر فضای...

12 دی 1401

مریل استریپ در نقش بانوی آهنین

امروز برای نخستین بار، عکسی از مریل استریپ در فیلم بانوی آهنین در نقش مارگارت تاچر- نخست وزیر محافظه کار انگلیس منتشر شد.

17 آذر 1401

خشکسالی و نهاده های دامی مهم ترین چالش های احصا شده بخش کشاورزی کشور است

وراعی گفت: 122 چالش از 14 استان کشور در حوزه زیربخش های کشاورزی احصا شده که نهاده های دامی و خشکسالی از مهم ترین این چالش ها محسوب می شوند.

2 آذر 1401

ایلان ماسک چه خوابی برای توییتر دیده است؟

دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک خاتمه صاحب نو توییتر شد و ظاهرا میخواهد خودش سکان مدیرعاملی شرکت را به دست بگیرد.

6 آبان 1401

افتتاح 2100 فضای ورزشی تا سرانجام سال جاری

وزیر آموزش و پرورش گفت : تا انتها سال جاری 2100 فضای ورزشی افتتاح می گردد که امروز 1017 مکان از این تعداد اجرایی شده است.

26 مهر 1401

تداوم ساخت تالار مرکزی سمنان در انتظار اعتبار 1401 است

فلاح گفت: عملیات اجرایی ساخت تالار مرکزی سمنان با پیشرفت 15 درصدی، در انتظار تخصیص و ابلاغ اعتبار مصوب سال 1401 است.

18 مهر 1401

بن سلمان رئیس شورای وزیران عربستان شد

در تغییراتی نو در کابینه دولت آل سعود، ولیعهد سعودی رئیس شورای وزیران عربستان شده است.

6 مهر 1401

پیشنهاد سایت های نو برای تامین مسکن در فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اعلام اینکه بیش از 60 درصد کل متقاضیان مسکن ملی در این استان مربوط به چهارشهر بزرگ است، از ارائه پیشنهاد ایجاد سایت های جدیدی برای احداث واحد های مسکونی در شهر های شیراز و صدرا به شورای عالی شهرسازی کشور خبر...

5 مهر 1401

علت ترافیک در پمپ بنزین های مازندران ، شایعه ای که دوباره فراگیر شد

چند روزی است که جایگاه سوخت بنزین در شهرستان های رامسر و تنکابن یک به یک تعطیل شده و اندک پمپ بنزین های دایر نیز با ترافیک چشمگیر روبرو شدند. این در حالیست که جایگاه های سوخت گاز طبیعی همگی دایر هستند.

8 شهریور 1401

پاسخ وزارت خارجه ایران به سفیر انگلیس در تهران: تاریخ بخوانید تا ادعاهای بی اساس نکنید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به سفیر انگلیس توصیه می کنیم چنانچه از تاریخ طولانی ظلم و جفای دولت متبوعش نسبت به ملت ایران بی اطلاع است، با مطالعه تاریخ، از ادعاهای بی اساس و بی مبنا خودداری کند.

5 شهریور 1401

بیوگرافی هنری فورد؛ مردی که خودروسازی دنیا را دگرگون کرد

هنری فورد (Henry Ford) مخترع، نظریه پرداز، نویسنده و کارآفرین آمریکایی بود که بیش از سایر فعالیت های بزرگش، به سبب بنیان گذاشتن کمپانی خودروسازی فورد معروفیت دارد. او با اختراع و فراوری انبوه خودرو، انقلابی بزرگ در صنعت دنیا به وجود آورد.

6 مرداد 1401

اشکالات ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن

ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن مختص مستاجران در سال1401 در حالی از دوازدهم خرداد ماه شروع شده است که فرم ثبت نام این تسهیلات نشان دهنده ایست دریافت وام به دو گروه از مستاجر ها است.

23 تیر 1401

افتتاح پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز تحقیقات و فناوری

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به عنوان یکی از اولین پردیس های علم و فناوری مستقل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

19 تیر 1401

خرید تضمینی گندم در کردستان آغاز شد

خبرنگاران/کردستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان گفت: در راستای سیاست های دولت انقلابی و مردمی و همچنین حمایت از بخش تولید،خرید تضمینی گندم از چهارم فروردین ماه در سطح مراکز خرید بخش دولتی استان آغاز شده است.

16 تیر 1401

دعوت از بانک ها برای سرمایه گذاری درصنعت نفت

تهران (پانا) - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه برنامه های متعدد سرمایه گذاری برای توسعه طرح های نفت پیش بینی شده است، از مذاکره با بانک ها و هلدینگ های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در بخش بالادستی صنعت نفت اطلاع داد.

11 تیر 1401

پیگیری موضوع علوم پایه در جهان اسلام

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه سال بین المللی علوم پایه ضمن تأکید بر اهمیت توجه به علوم پایه گفت موضوع علوم پایه در جهان اسلام به ویژه در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی از سوی وزارت علوم و دانشگاه شهید بهشتی پیگیری شود.

8 تیر 1401

عمران خان عزل شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس پاکستان به نخست وزیر این کشور رأی عدم اعتماد داده و وی را از این سمت عزل کردند.

30 خرداد 1401
تعداد: (186)