موسیقی

سلبریتی های هالیوودی که بیشتر از 2 بار ازدواج نموده اند

تام کروز تا به امروز با بازیگران زن، میمی راجرز، نیکول کیدمن و کیتی هولمز ازدواج نموده است. هیچ کدام این ازدواج ها هم پیروز نبوده است. در سال 2021، پس از جدایی از آخرین همسرش، تام کروز به جمع مجرد های هالیوود پیوست و هنوز نیز همینگونه است.

18 فروردین 1402

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شورش نو گوگلی ها تا اعتراف ایلان ماسک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:به نظر می رسد گوگل باید هرچه سریعتر خود را آماده یک شورش تازه کند، چرا که بعضی از کارمندان...

9 دی 1401

جاهای دیدنی و تفریحات بودروم ترکیه

شهر بودروم (Bodrum) ترکیه از جمله شهرهای مجذوب کننده و تماشایی این کشور به شمار می رود که از لحاظ تاریخی، فرهنگی و تفریحی، جاذبه های زیادی دارد. علاوه بر این، بودروم در خط ساحلی ترکیه واقع شده است و از سواحلی زیبا و مجذوب کننده برخوردار است. در ادامه همراه...

22 مرداد 1401

15 شخصیت انیمیشن های دیزنی که با الهام از سلبریتی ها خلق شده اند

خیال همیشه مبتنی بر حقیقت است. شاید برخی مخالف این دیدگاه باشند، اما این حقیقت دارد که وارثان و تولیدکنندگان خیال در بسیاری موارد برای خلق دنیای خود، شخصیت های ادبی، سینمایی و نمایشی خود از دنیای واقعی و به طور ویژه از اسطوره و قهرمان الهام می گیرند؛...

20 خرداد 1401

برپایی کارگاه خوشنویسی نور علی نور در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)

همزمان با شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)، کارگاه خوشنویسی نور علی نور در دو بخش انفرادی و گروهی با حضور 10 خوشنویس برپا می گردد.

11 خرداد 1401

ماراتن غول های فناوری برای ورود به متاورس در 2022

سال 2022 بزرگترین سال برای متاورس یا نرم افزار و سخت افزاری خواهد بود که اجازه می دهند کاربر در فضاهای سه بعدی مجازی بازی یا کار کند.

20 اردیبهشت 1401

سالار عقیلی مادر را در تالار وحدت می خواند

خبرگزاری خبرنگاران-کنسرت ویژه سالار عقیلی بنام مادر امروز در تالار وحدت برگزار می گردد.

7 اردیبهشت 1401

فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018

جشنواره های فصلی در بین مردم دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. فستیوال تابستانه نیز از آن دسته از جشنواره ها است که در بین تفریحات تابستانه مردم جای خود را به خوبی باز کرده است، اما مجذوب کننده ترین فستیوال های تابستانه کدام اند؟

25 فروردین 1401

صحنه های ریحانه پارسا از گشت ارشاد حذف شده؟

در اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی گشت3 از تصاویر و نام بازیگر هنجارشکن استفاده نشده، اما آیا صحنه های حضور این بازیگر هم از فیلم حذف شده است؟

9 بهمن 1400

قطعه ارکسترالعقل وفهم با صدای محمد یادگار منتشر شد

تهران (پانا) - قطعه موسیقی عقل و فهمبه آهنگسازی مهرداد پازوکی و خوانندگی محمد یادگار در ژانر موسیقی ارکسترال از سوی موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی منتشر شد.

27 آبان 1400

برترین و بدترین فیلم ها درباره شاه آرتور بر اساس امتیاز راتن تومیتوز

فیلم های فانتزی در برخی از موارد جزو برترین فیلم ها هستند، مخصوصا اگر دارای عنصری حماسی باشند. البته که در دهه گذشته و در کل تاریخ سینما، فیلم های فانتزی بدی هم وجود داشته اند. برخی از فیلم های این ژانر، یا بیش از حد محتاطانه هستند و حوصله مخاطب را سر می...

27 مرداد 1400

(تصاویر) گاگریو

گاگریو در بختیاری به نام های دیگری مانندِ گوگِریو و سُروُو که مخففِ سرودهٔ عزا است گفته می گردد. گاگریویا (دونگ دال) در زبان بختیاری یعنی نوای غمگین.

21 تیر 1400

آشنایی با موسیقی هاردکور؛ از ژانر های موسیقی راک

خبرنگاران | سرویس فرهنگ و هنر - بعضی از سبک های موسیقی خیلی نادر و کم هوادار هستند. هاردکور یکی از سبک هایی است که خیلی به گوش مخاطبان موسیقی آشنا نیست. برای آشنایی با موسیقی هاردکور با ما همراه باشید.

24 خرداد 1400

وان پلاس بند 22 دی ماه با دوام باتری 14 روز معرفی می گردد

شرکت وان پلاس اعلام نموده است که از اولین دستبند هوشمند خود با نام وان پلاس بند در تاریخ 11 ژانویه بابر با 22 دی ماه در هند و ساعت 11 صبح به وقت محلی رونمایی خواهد نمود.

27 بهمن 1399

میدان نقش دنیا؛ میدانی که مثلش هیچ جا نیست

هر دالان میدان نقش دنیا پای ما را به دنیای جدیدی باز می نماید. از یک دالان صدای چکش مسگرها می آید، در یک دالان بوی ادویه دماغ مان را پر می نماید و در دالان دیگر چشم مان به قلم زنی روی پارچه می افتد. در اینجا خبری از هیچ راه بن بستی نیست. هر راسته به دالانی...

19 خرداد 1399

اجرای موسیقی در 60 نقطه شهر مشهد به مناسبت روز طبیعت

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می دهد، هماهنگی اکیپ هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که روز طبیعت در 60 نقطه از شهر انجام می دهیم.

31 اردیبهشت 1399

25 سال از رستگاری در شاوشنگ گذشت، گرامیداشت با اکران مجدد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انترتینمنت ویکلی، گرچه از فیلم رستگاری در شاوشنگ به عنوان یک فیلم کلاسیک یاد می گردد، اما هنوز در سایت سینمایی IMDB به عنوان برترین فیلم تاریخ سینما در رده نخست جای دارد. جالب این که این فیلم وقتی در سال 1994 اکران شد تنها 16 میلیون...

21 اردیبهشت 1399

کردستان جاذبە های فرهنگی برای میهمانان و گردشگران خارجی دارد

خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: جاذبە های فراوان فرهنگی و جغرافیایی برای بازدید میهمانان و گردشگران در استان کردستان وجود دارد.

7 بهمن 1398

شهرهای خلاق ایرانی در لیست جهانی یونسکو کدامند؟

در این متن شما را با لیست شهرهای خلاق ایران و مفهوم خلاق بودن آشنا خواهیم کرد.

9 دی 1398

درباره مرد ایرلندی ، بازگشت خدایان سینما

مرد ایرلندی (The Irishman) یک فیلم آمریکایی به تهیه کنندگی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی محصول سال 2019 است.

21 آذر 1398
تعداد: (21)