طراحی گرافیکی و چاپ

هاکلبری فین بازنشر شد

به گزارش خبرنگاران ، این کتاب رمانی از مارک تواین نویسنده آمریکایی است که برای اولین بار در دسامبر 1884 در بریتانیا و در فوریه 1885 در ایالات متحده منتشر شد.

7 اسفند 1401

سفر به مقاصد ساحلی کمترشناخته شده اما زیبا در اروپا

یافتن یک ساحل آرام در اروپا می تواند سخت باشد. مطالعه این مقاله، شما را با مقاصد ساحلی کمترشناخته شده اما زیبا در اروپا آشنا می نماید.

17 آبان 1401

بیوگرافی هنری فورد؛ مردی که خودروسازی دنیا را دگرگون کرد

هنری فورد (Henry Ford) مخترع، نظریه پرداز، نویسنده و کارآفرین آمریکایی بود که بیش از سایر فعالیت های بزرگش، به سبب بنیان گذاشتن کمپانی خودروسازی فورد معروفیت دارد. او با اختراع و فراوری انبوه خودرو، انقلابی بزرگ در صنعت دنیا به وجود آورد.

6 مرداد 1401

چرا باید از بناهای تاریخی عکس بگیریم؟

خبرنگاران : ابنیه تاریخی را با ساختمان های قدیمی و چند ده ساله نباید اشتباه بگیرید. بناهای تاریخی معمولا بین یکصد سال تا چندین قرن قدمت دارند. این بناها هویت تاریخی کشور و مردمان آن هستند و با تمهیدات لازم سعی در حفظ و نگهداری آن می نمایند.

28 تیر 1401

عجیب ترین استارتاپ های دنیا

اخیرا این استارتاپ کار خود را توسعه داده و بر روی آبنبات هم جمله چاپ می نماید. بعلاوه قابلیت چاپ عکس بر روی سیب زمینی ها عکس را نیز اضافه نموده است. عایدی این استارتاپ ساده، ولی عجیب در سال 2016، 25 هزار دلار در ماه بود.

21 تیر 1401

آشنایی با تیگارد X35؛ معرفی و رونمایی از جدیدترین چینی

در شرایطی که بازار خودرو ایران مدت هاست در التهاب و نوسان ناشی از افزایش قیمت مداوم به سر می برد، اما کمبود عرضه در این بازار کاملا احساس می گردد و بعضی از خودروهای ساخت داخل در ماه های اخیر به مرزهایی از قیمت رسیده اند که باورپذیر نیست. در چنین شرایطی...

29 خرداد 1401

آخر داستان؛ داستانی خالی از نام، آخرین اثر داستانی لیدیا دیویس با ترجمه اسدالله امرایی

به گزارش خبرنگاران؛ آخرین اثر داستانی لیدیا دیویس، نویسنده، مترجم و شاعر آمریکایی به نام آخر داستان(The end of the story) رمانی عاشقانه با پایانی غم انگیز است که با ترجمه اسدالله امرایی و به همت نشر افق و با خرید امتیاز انتشار ترجمه فارسی کتاب راهی بازار کتاب...

27 خرداد 1401

زیرسویه تازه اُمیکرون شناسایی شد

تهران (پانا) - سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده چندین زیرسویه از امیکرون از جمله BA.1، BA.1.1، BA.2 و BA.3 را ردیابی می کند.

28 اردیبهشت 1401

فراوری 40 درصدی خوراک دام کشور در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر، 40 درصد خوراک دام کشور در استان فراوری می گردد.

10 اردیبهشت 1401

کشف حلقه گمشده تکامل سیاهچاله ها

حلقه گمشده تکامل سیاهچاله ها به تازگی در همسایگی کهکشان راه شیری کشف شده است.

6 بهمن 1400

حقایقی شگفت انگیز درباره اسکاتلند

اسکاتلند در شمالی ترین بخش بریتانیای کبیر واقع شده و کشوری با تاریخ و فرهنگی غنی است. به غیر از جاذبه های گردشگری عادی، چیز های زیادی هست که منحصر به اسکاتلند است که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

21 دی 1400

ترفند های مخفی آیفون که بیشتر کاربران نمی دانند

با کمال تعجب، تعداد زیادی ویژگی مخفی در آیفون به همراه میانبر های داخلی مفیدی وجود دارد که ممکن است از آن ها اطلاع نداشته باشید. همه آن ها در دستگاه iOS شما وجود دارند و فقط منتظرند کشف شوند.

20 دی 1400

فراوری آنتی دیابت تازه و قرص گیاهی کنترل قند خون در داروسازی سها

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از فراوری تحقیقاتی چندین محصول نو آنتی دیابت و طراحی فرمولاسیون قرص گیاهی کنترل قند خون برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها اطلاع داد.

15 دی 1400

مجموعه بازی Uncharted برای کامپیوتر عرضه می گردد

اطلاعات منتشرشده خبر از ارائه مجموعه بازی Uncharted برای کامپیوتر می دهند.

12 شهریور 1400

خبرنگاران پرداخت 90 میلیارد تومانی بیمه سلامت به بیماران کرونا در آذربایجان شرقی

تبریز - خبرنگاران - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته بالغ بر 90 میلیارد تومان برای هزینه بستری 16 هزار بیمار کرونایی در استان پرداخت شده است.

18 اردیبهشت 1400

لوگوی جدید پژو رونمایی شد

قرار است خودروی پژو 308، نخستین نمونه از نسل های آینده خودرو های پژو باشد که به لوگوی جدید مجهز می گردد.

4 فروردین 1400

عباس صفاری، شاعر سرشناس درپی ابتلا به کرونا درگذشت

عباس صفاری شاعر برجسته در پی ابتلا به کرونا و در سن 69سالگی در کالیفرنیا درگذشت.

6 اسفند 1399

کدام مشاغل از شنبه امکان فعالیت دارند؟

خبرنگاران : طبق اعلام اتاق اصناف تهران مشاغل گروه 1 و 2 در تهران مجاز به فعالیت هستند.

12 دی 1399

برگزاری هفته کتاب در سال فوتبال؟!

علیرضا لبش که معتقد است کتاب به تبلیغ نیازی ندارد، با انتقاد از تبلیغاتی که به گفته او بازخوردشان برای کتاب منفی است می گوید: در مملکتی که سال فوتبال داریم و کل سال مان به فوتبال و چیزهای عامه پسند این شکلی می گذرد، هفته کتاب به چه دردی می خورد؟! ...

30 آذر 1399

بُعد منفی خبر واکسن کرونا برای بازارها

خبرنگاران : منتقدان بر این باورند که این برنامه های انبساط جسورانه پولی بیش از آنکه در حل و رفع مسائل اقتصاد در عرصه واقعی موثر باشد راه خود را به سمت بازارهای مالی و دارایی باز می کند و باعث بزرگ تر شدن حباب قیمتی دارایی...

24 آذر 1399
تعداد: (27)