تست تشخیص افتادگی غده اشکی توسط محققان کشور معرفی گردید

به گزارش انجمن وردپرس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر محسن بهمنی کشکولی از مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران یک تست جدید را برای اولین بار در ژورنال انجمن جراحان پلاستیک چشم آمریکا معرفی نموده است که این تست جهت تشخیص افتادگی غده اشکی در افراد با پف پلک که برای بلفاروپلاستی مراجعه می نمایند، کاربرد دارد.

تست تشخیص افتادگی غده اشکی توسط محققان کشور معرفی گردید

در درصدی از افرادی که برای جراحی زیبایی پف پلک بالا یا بلفاروپلاستی مراجعه می نمایند افتادگی همزمان غده اشکی نیز وجود دارد که باید ترمیم گردد.

تشخیص این افتادگی غده اشکی به علت وجود پف پلک بالا بسیار مشکل است و گاهی قابل تشخیص نبوده و سبب مشکلاتی مثل باقی ماندن برآمدگی بخش خارجی پلک بالا و یا فیسچول غده اشکی می گردد.

تست معرفی شده به جهان توسط دکتر کشکولی و تیم تحقیقاتی چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با دقت 100 درصد می تواند این افتادگی را در معاینات قبل از جراحی بلفاروپلاستی تشخیص دهد.

دکتر محسن بهمنی کشکولی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران است و تا به امروز 14 تکنیک، درمان و تست جدید در زمینه جراحی های پلک، ابرو، حدقه و مجرای اشکی به جهان معرفی نموده است که این روش های منحصر به فرد در مجامع بین المللی ارائه و به صورت مقاله در ژورنال های معتبر آمریکایی و اروپایی به چاپ رسیده اند.

وی به عنوان سخنران مدعو در بیش از 15 کشور جهان از جمله آمریکا، مکزیک، ژاپن، اسپانیا، هند، چین، ترکیه و یونان روش های جدید خود را ارائه نموده است.

مقاله مرتبط با تست جدید تشخیص این افتادگی غده اشکی در سایت کتابخانه ملی آمریکا قابل دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تست تشخیص افتادگی غده اشکی توسط محققان کشور معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست تشخیص افتادگی غده اشکی توسط محققان کشور معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید