جذب دانشجویان توسط شرکت های دانش بنیان

به گزارش انجمن وردپرس، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با دانشگاه های معتبر کشور مذاکره می کنیم تا دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند را جذب کنیم و با برگزاری تور های دانشجویی به دنبال این هستیم تا جوانان بتوانند با صنعت، فراوری و طراحی آشنا شوند.

جذب دانشجویان توسط شرکت های دانش بنیان

محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی انجمن وردپرس درباره ارتباط صنعت و شرکت های دانش بنیان گفت: در پس تجهیزات و فراوریات شرکت های دانش بنیان قطعاً علم و دانش، واحد مهندسی، طراحی و تحقیق و توسعه وجود دارد و زمانی که از این بعد نگاه می کنیم یک وظیفه ای بر عهده این شرکت ها گذاشته می گردد که فارغ التحصیلان خوب دانشگاه ها را جذب نمایند و در این شرکت ها به فعالیت بپردازند.

مذاکره شرکت های دانش بنیان با دانشگاه های معتبر کشور

وی اضافه کرد: ما با دانشگاه های معتبر کشور ارتباط داریم و مذاکره می کنیم تا دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند را جذب کنیم و تورهای دانشجویی در شرکت برگزار می کنیم تا جوان ها بتوانند صنعت، فراوری و طراحی را بشناسند.

این مدیرعامل شرکت دانش بنیان گفت: این کارها باعث می شوند که جوان های ما دلگرم تر شوند؛ بدانند که داخل کشور صنعت وجود دارد و سرمایه گذارهایی هستند که از دانشگاهیان استفاده می نمایند تا خروج فارغ التحصیلان از کشور به حداقل برسد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "جذب دانشجویان توسط شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب دانشجویان توسط شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید