افتتاح پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز تحقیقات و فناوری

به گزارش انجمن وردپرس، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به عنوان یکی از اولین پردیس های علم و فناوری مستقل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

افتتاح پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز تحقیقات و فناوری

به گزارش گروه استانهای انجمن وردپرس، پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز با حضور وزیر ، معاونان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افتتاح شد.

شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت علوم، مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به عنوان یکی از اولین پردیس های علم و فناوری مستقل با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون فناوری اقای خیرالدین و معاون پژوهشی صالحی و سایر مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افتتاح شد.

علی پورزیاد رئیس پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز نیز گفت: پردیس علم و فناوری به مراکزی گفته می گردد که بتواند حداقل به 80 درصد توانایی های پارک های علم و فناوری دست یابد.

به گفته وی دانشگاه تبریز به همین دلیل در نظر دارد با تقویت زیرساخت ها و افزایش مراکز رشد و نوآوری تخصصی در دانشکده ها در طول سال 1401 بتواند مجوز راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه تبریز را از وزارت علوم اخذ نمایند.

پورزیاد تاکید نمود: پردیس علم و فناوری میزبان استارتاپ ها و واحد های فناوری و دانش بنیان دانشگاهی است که در سایه حمایت دانشگاه تبریز در چند سال اخیر توانسته از نظر زیرساخت ها و تعداد واحد های مستقر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز رشد دانشگاهی مطرح باشد.

به گفته وی هم اکنون 75 واحد فناور و دانش بنیان درپارک پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز مستقر است و بعلاوه 8 دفتر ارتباط با صنعت واحد های بزرگ صنعتی در این پردیس حضور دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز تحقیقات و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز تحقیقات و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید