برگزاری نشست هم اندیشی جامعه حرفه ای بوم گردی های استان بوشهر

به گزارش انجمن وردپرس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: تدوین برنامه های پساکرونا یکی از راه های رونق دوباره بوم گردی در سطح استان است.

برگزاری نشست هم اندیشی جامعه حرفه ای بوم گردی های استان بوشهر

به گزارش انجمن وردپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده امروز سه شنبه 16 اردیبهشت 99 در ملاقات با جامعه حرفه ای بوم گردی های استان، گفت: در سال قبل رویدادهایی برگزار گردید که مورد استقبال نهاده شد، بنابراین می توان با برنامه ریزی برای دوران پساکرونا و تعریف رویدادهای این چنینی جان دوباره ای به گردشگری استان داد.

او ادامه داد: دولت و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بسته های حمایتی را برای جامعه فعالان گردشگری در نظر گرفتند، مدیران بوم گردی ها برای دریافت این تسهیلات باید در سامانه های کارا و سامانه آمار وزارتخانه ثبت نام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر با اشاره به فعالیت های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جبران و کاهش خسارت ها گفت: یکی از مهم ترین برنامه های مدیران بوم گردی باید خوداتکایی باشد، باید توان و ظرفیت خود را در راستای توسعه، معرفی و جذب به کار بگیرند چراکه گردشگری و گردشگرپذیری متعلق به فعالان این صنعت است.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری نشست هم اندیشی جامعه حرفه ای بوم گردی های استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هم اندیشی جامعه حرفه ای بوم گردی های استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید