کامیون آکتروس برقی تازه را بشناسید ، کامیون دایملر eActros 600 رونمایی شد

به گزارش انجمن وردپرس، کامیون دایملر eActros 600 با هدف حمل ونقل طولانی مدت بدون انتشار آلاینده با برد 500 کیلومتر، معرفی و رونمایی شد و از نوامبر به فراوری انبوه می رسد. کامیون آکتروس برقی تازه را بشناسید.

کامیون آکتروس برقی تازه را بشناسید ، کامیون دایملر eActros 600 رونمایی شد

انجمن وردپرس - الهام زهره وند: در نمایشگاه IAA 2024، دایملر تراک روی حمل ونقل طولانی مدت با انتشار صفر تمرکز نموده است. فراوری کامیون دایملر eActros 600 از ماه نوامبر شروع خواهد شد.

دایملر تراک مسیر خود به سوی حمل ونقل پایدار را در نمایشگاه IAA Transportation 2024 هانوفر معرفی کرد. این شرکت روی موضوعات کاهش کربن و دیجیتالی سازی تمرکز نموده است.

در غرفه دایملر تراک، کامیون برقی باتری دار مرسدس-بنز eActros 600 / کامیون آکتروس برقی به نمایش گذاشته شد. هدف این محصول کاهش کربن در

حمل ونقل طولانی مدت است. ظرفیت بالای باتری های این کامیون، با بیش از 600 کیلووات ساعت، و محور الکتریکی تازهی که به طور ویژه برای این مدل پیشرفته، به *eActros 600 این امکان را می دهد که بدونِ احتیاج به شارژ میان راهی، به بردی معادل 500 کیلومتر دست یابد.

مشخصات فنی مرسدس-بنز eActros 600 / کامیون آکتروس برقی

در نسل تازه کامیون های برقی آکتروس قدرت موتور حدود 600 اسب بخار است. دو موتور برقی در محور عقب دارد که از طریق گیربکس چهار سرعته نیرو را به چرخ های عقب انتقال می دهد. این محصول با یک بار شارژ بین 500 تا 600 کیلومتر پیمایش دارد. با فست شارژ تا یک ساعت و با مگا فست شارژ در نیم ساعت کامل شارژ می گردد. نسل تازهِ یاری راننده را نیز دارد و از رادارهای تازه استفاده نموده است. آیرودینامیک خودرو 6 درصد نسبت به نسخه های پیشین بهتر شده است. زبان تازه طراحی کامیون های مرسدس بنز را در این محصول شاهدیم.

کامیون دایملر eActros 600 در بزرگ ترین تست جاده ای در تاریخ مرسدس-بنز تراکس

در تابستان سال جاری، دو پروتوتایپ نزدیک به فراوری انبوه، در تستی نزدیک به هفت هفته ای شرکت کردند و عملکرد eActros 600 را در مسافرتی به طول بیش از 15 هزار کیلومتر در 22 کشور اروپایی نشان دادند. این بزرگ ترین تست جاده ای در تاریخ مرسدس-بنز تراکس بود.

هر یک از دو کامیون برقی با ترکیب وزنی 40 تن و استفاده تنها از ایستگاه های شارژ عمومی، کارایی بالای eActros 600 را در طول سفر اثبات کردند. درطول کل سفر، پروتوتایپ با تجهیزات ویژه برای مقدار گیری مصرف، توانست مصرف میانه 103 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر را ثبت کند.

با توجه به محتوای انرژی دیزل، این معادل مصرف حدود 10 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رسیدن به آن با کامیون های دیزلی سنتی غیرممکن بود. در بسیاری از مراحل روزانه تور، به طور نظری امکان پیمودن مسافت بیش از 600 کیلومتر بدون شارژ میان راهی وجود داشت. به طور میانه، با انرژی بازیافتی، حدود 25 درصد از قدرت کشش مصرفی eActros 600 را می توان تأمین کرد.

شروع فراوری انبوه کامیون آکتروس برقی

دایملر تراک جشن شروع فراوری انبوه eActros 600 را در سرانجام نوامبر 2024 در کارخانه مرسدس-بنز وورت برگزار خواهد نمود. اولین کامیون های eActros 600 برای مشتریان تا سرانجام سال 2024 فراوری و شماره گذاری خواهند شد. کارخانه های دایملر تراک در مانهایم، کاسل و گاگناو نیز نقش مهمی دارند و قطعات لازم برای پیشرانه الکتریکی eActros 600، مانند محور الکتریکی، قطعات جعبه دنده، و جعبه جلو را تأمین می نمایند.

مارتین دام، مدیرعامل دایملر تراک، گفت: سال ها پیش، ما منظره خود را برای حمل ونقل پایدار آینده، ارائه دادیم. برای ما، IAA Transportation 2024 به وضوح حول تحقق این منظره می چرخد. ما کامیون های برقی باتری دار را در مقادیر مورد احتیاج مشتریان مان تأمین خواهیم کرد.

در شب رسانه ای دایملر تراک روز یکشنبه در هانوفر، eActros 600 سفری شبانه به برلین داشت تا هم توانایی های کاربردی آن را نشان دهد و هم پیغام خود را به تصمیم گیرندگان سیاسی در برلین و بروکسل ارسال کند که: کامیون های بدون آلایندگی دایملر تراک آماده اند و حالا نوبت به زیرساخت های شارژ است.

کارین رادستروم، مدیرعامل دایملر تراک، گفت: eActros 600 ما گزینه مناسبی برای کامیون های دیزلی است، با برد 500 کیلومتر با یک بار شارژ باتری، با کارایی بالای انرژی، برای اپراتورهای ناوگان ارزان خواهد بود. اکنون لازم است که دولت ها، بخش انرژی و صنعت به طور مشترک برای توسعه زیرساخت های شارژ عمومی اقدام نمایند.

از زمان شروع فروش در سرانجام سال گذشته، دایملر تراک تا کنون دو هزار سفارش برای eActros 600 ثبت نموده است.

معرفی برند تازه TruckCharge در دایملر تراک

برای ساده سازی و ارزان کردن الکترو-موبیلیتی برای مشتریان فراتر از خرید کامیون های برقی، دایملر تراک برند تازه TruckCharge را در اروپا همزمان با شروع IAA معرفی می نماید. این برند شامل خدمات این شرکت در زمینه زیرساخت های الکترونیکی و شارژ خودروهای برقی، مشاوره و زیرساخت ها، و بعلاوه مدیریت انبارهای الکتریکی برای شرکت های حمل ونقل و صنعتی است.

FUSO نیز در غرفه دایملر تراک در IAA 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد. دیگر نکات برجسته دایملر تراک در IAA شامل FUSO Next Generation eCanter به عنوان وسیله ای کاملا برقی برای جمع آوری زباله ها، مرسدس-بنز GenH2 Truck با سلول های سوختی هیدروژنی، مرسدس-بنز Actros L با آئرودینامیک بهبود یافته، مرسدس-بنز eCitaro K به عنوان اتوبوس شهری برقی با طول کوتاه، و مرسدس-بنز Tourismo Safety Coach به عنوان معرفی عمومی است.

منبع: بیت ران

به "کامیون آکتروس برقی تازه را بشناسید ، کامیون دایملر eActros 600 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون آکتروس برقی تازه را بشناسید ، کامیون دایملر eActros 600 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید