همایشها و نمایشگاه ها

مجموعه شیخ احمد جام نقطه عطفی در بازآفرینی و تحول هنر و معماری خراسان رضوی است

ایسنا/ براساس اخبار واصله، مجموعه شیخ احمد جام نقطه عطفی در بازآفرینی و تحول هنر و معماری خراسان رضوی است.

10 فروردین 1403

حمله طرفداران پرسپولیس به سرمربی تراکتور

خبرورزشی نوشت: صحبت های پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور در کنفرانس خبری پیش از ملاقات حساس با پرسپولیس حسابی خبرساز شد

14 اسفند 1401

در دنیا آینده خبری از کلینیک های مشاوره زیبایی نخواهد بود؟ ، اسکنر هوشمندی که مشاوره زیبایی می دهد

در جریان برگزاری نمایشگاه CES2019 یک شرکت ژاپنی از نوعی فروشگاه هوشمند پرده برداری نموده که می تواند ضمن اسکن سریع چهره کاربران بهترین مشاوره زیبایی را به آنان ارائه دهد و در خرید لوازم آرایشی نیز به کاربران یاری کند.

7 دی 1401

گزارش عجیب از عرضه گوشت اسب و الاغ در کشور ، استفاده از گوشت گربه برای سوسیس و کالباس واقعیت دارد؟

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: عرضه گوشت اسب و الاغ در کشور وجود دارد اما مقدار آن نگران کننده نیست.

13 شهریور 1401

ایران میزبان آینده ایکوفوم در سال 1397 است

پس از رایزنی های صورت گرفته در کنفرانس ایکوم امسال و پس از آن در نهایت هیأت اجرایی ایکوفوم و ریاست آن با برگزاری کنفرانس عمومی ایکوفوم در سال 1397در تهران موافقت کردند.

20 تیر 1401

ثبت نام اعضای هیئت علمی و دانشجویان برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب

اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور می توانند برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با مراجعه به سایت ketab.ir (https://ketab.ir/) ثبت نام نمایند.

14 تیر 1401

دعوت از بانک ها برای سرمایه گذاری درصنعت نفت

تهران (پانا) - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه برنامه های متعدد سرمایه گذاری برای توسعه طرح های نفت پیش بینی شده است، از مذاکره با بانک ها و هلدینگ های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در بخش بالادستی صنعت نفت اطلاع داد.

11 تیر 1401

پیگیری موضوع علوم پایه در جهان اسلام

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه سال بین المللی علوم پایه ضمن تأکید بر اهمیت توجه به علوم پایه گفت موضوع علوم پایه در جهان اسلام به ویژه در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی از سوی وزارت علوم و دانشگاه شهید بهشتی پیگیری شود.

8 تیر 1401

ویتامین ضد فراموشی چیست؟

خبرنگاران/لرستان یک روانشناس گفت: یکی از بیماری های سختی که ممکن است با افزایش سنتان به آن مبتلا شوید آلزایمر است اما متخصصان ویتامینی که از این بیماری جلوگیری می کند را کشف کردند.

3 تیر 1401

برپایی کارگاه خوشنویسی نور علی نور در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)

همزمان با شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)، کارگاه خوشنویسی نور علی نور در دو بخش انفرادی و گروهی با حضور 10 خوشنویس برپا می گردد.

11 خرداد 1401

رایزنی نموده ایم جاذبه های گردشگری غرب کشور در رسانه ملی بیشتر معرفی شوند

ایسنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، رایزنی نموده ایم جاذبه های گردشگری غرب کشور در رسانه ملی بیشتر معرفی شوند.

4 خرداد 1401

ماراتن غول های فناوری برای ورود به متاورس در 2022

سال 2022 بزرگترین سال برای متاورس یا نرم افزار و سخت افزاری خواهد بود که اجازه می دهند کاربر در فضاهای سه بعدی مجازی بازی یا کار کند.

20 اردیبهشت 1401

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تجهیزات ایران ساخت افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت صبح امروز 23 آذرماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور، محمد علی زلفی گل وزیر علوم و بعضی از معاونان...

13 اردیبهشت 1401

انعقاد 8 قرارداد صنعتی در حوزه نانو

خبرگزاری خبرنگاران- 8 قرارداد صنعتی بین شرکت های دانش بنیان و صنایع خصوصی منعقد شد.

4 اردیبهشت 1401

3 کاتالیست ساخت ایران رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این مراسم با حضور جمعی از مدیران و فعالان فناور صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در دومین همایش دوسالانه بومی سازی دستاوردهای ایران ساخت و فناوری های بومی این حوزه معرفی گردید.

9 اسفند 1400

موزه رترو وارنا، سفری کلاسیک در زمان!

موزه رترو در وارنا | Retro Museumشما هم از دسته کسانی هستید که عاشق ماشین ها هستند و یکی از آرزوهایشان داشتن کلکسیونی کامل از ماشین ها است؟ اگر که جوابتان آری است باید این را بدانید که در جهان موزه ها و نمایشگاه های مختلفی وجود دارد که ماشین های مختلف و قدیم...

7 اسفند 1400

صحبت های خصوصی یحیی با خرید جنجالی پرسپولیس

پرسپولیس در هفته ششم مسابقات لیگ برتر در حالی بعد از سه مسابقه به جهت پیروزی برگشت که رضا اسدی ملاقات این تیم را از روی نیمکت آغاز می کرد. اسدی خیلی زود در پرسپولیس به یک مهره ثابت تبدیل شد، چرا که باشگاه هافبک میانی دیگری را به جای او در اختیار نداشت. احمد...

1 بهمن 1400

کاهش قیمت نخواهیم داشت ، آخرین قیمت خودرو (جدول)

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودروهای داخلی در ایران به توضیح زیر است:

27 دی 1400

بازی مقابل استقلال برای ما مهم است، اعتقادی به فضای مجازی ندارم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران که در سالن کنفرانس استادیوم تختی آبادان برگزار گردید، اظهار کرد: بازی فردا هم برای ما و هم برای استقلال تهران بسیار حائز اهمیت است.

13 دی 1400

تشکل ها، بازوی فکری اتاق و محل تبدیل ایده به کالا و خدمات هستند

اولین گردهمایی آنالیز چگونگی تشکیل انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی و هیدروکربن استان مرکزی برگزار گردید. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در این جلسه نقش و صندلی انجمن ها و تشکل ها در پیشبرد اهداف اتاق را تأثیرگذار بیان کرد.

13 آذر 1400
تعداد: (43)