نوروزی: به دنبال تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی هستیم

به گزارش انجمن وردپرس، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در بازدید از غرفه خبرنگاران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: با وجود اینکه یک سال از حضورم در فدراسیون پزشکی ورزشی سپری می شود هنوز از فرایند کار راضی نیستم.

نوروزی: به دنبال تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی هستیم

دکتر نوروزی در رابطه با برنامه های خود تا انتها سال 95 در این فدراسیون، به انجمن وردپرس گفت: به دنبال این هستیم تا علاوه بر یک ساله کردن بیمه ورزشی ورزشکاران، کیفیت بیمه را نیز افزایش دهیم و همچنین تعرفه های خدماتی را نیز ارتقا دهیم تا موجب رضایت مندی تمام ورزشکاران شود و در طول مسئولیتم در این فدراسیون دیگر دغدغه ای در این خصوص نداشته باشم.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که چقدر تعرفه های خدمات درمانی ورزشکاران افزایش پیدا خواهد کرد، اضافه کرد: امسال تعرفه ها ثابت خواهد بود اما برای سال آینده هر میزان مبلغی که مجمع تصمیم بگیرد تعرفه ها افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی شرح داد: به دنبال ثبت آنلاین خدمات درمانی بیمه ورزشکاران هستیم تا دیگر از حالت کاغذی بودن خارج شود و بتوانیم به صورت آنلاین خدماتی را که به ورزشکاران ارائه می دهیم بروزرسانی کنیم.

وی همچنین از تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی خبر داد و اضافه کرد: هم وزارت ورزش و هم هیات رییسه فدراسیون به طور جد به دنبال آن هستند که هر چه زودتر محل تاسیس این کلینیک را مشخص و کلنگ آن را به زمین بزنیم. قطعا با تاسیس این کلینیک تمام خدمات درمانی که به ورزشکاران ارائه می دهیم در یک جای مشخص انجام خواهد شد و از ارائه خدمات به صورت پراکنده جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

نوروزی پیرامون این پرسش که چقدر از حضورتان در فدراسیون پزشکی ورزشی راضی هستید، اظهار کرد: اگرچه سعی کردیم در طی یک سال فرایند کار بهبود پیدا کند ولی راضی نیستم زیرا فدراسیون پزشکی ورزشی یک فدراسیون پیچیده است که پیش از من به خاطر اینکه به مدت یکسال توسط سرپرست اداره می شد فرایند اداره این فدراسیون به صورت سلیقه ای بود و زمان زیادی می برد تا بتوانیم به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

وی ضمن تبریک به مسعود سلطانی فر وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان، گفت: همانطور که سلطانی فر اعلام کرده که پس از حضور در وزارت ورزش به طور جد برنامه های خود را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی شروع خواهد کرد ما نیز به تبعیت از وزیر ورزش وظیفه داریم هر چه سریعتر برنامه های خود را در این زمینه شروع کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به ورزشکاران ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نوروزی: به دنبال تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: به دنبال تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید