کسبه و بازار استان زنجان تا 23 فروردین تعطیل است

به گزارش انجمن وردپرس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به مصوبه ستاد استانی گفت: تا 23 فروردین کسبه و بازار تعطیل است و فقط فعالیت هایی که ارزاق عمومی مردم را تأمین می نمایند، مجاز به فعالیت هستند.

کسبه و بازار استان زنجان تا 23 فروردین تعطیل است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری انجمن وردپرس از وبدای زنجان، خدابخش مرادی اظهار کرد: طبق تصویب ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان زنجان طرح فاصله اجتماعی تا خاتمه فروردین ماه اجرا خواهد شد و بر این اساس تمام مبادی ورودی به شهرها کنترل خواهد شد و فردی که وارد شهر می گردد حتماً باید مدارک سه گانه به همراه داشته باشد. این طرح توسط نیروی انتظامی اجرا و جریمه ها اعمال خواهد شد.

وی تأکید کرد: با خاتمه تعطیلات طرح تمام نشده و نظارت ها دقیق اعمال خواهد شد و تا خاتمه فروردین ماه منع ورود به شهرها در سراسر کشور و استان وجود دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان زنجان با بیان اینکه شیوع کرونا با تمرکز جمعیت ارتباط دارد، یادآور شد: انتظار داریم مردم در آمدوشدها و ورود به شهرها و همچنین حضورنیافتن در اجتماعات همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان عنوان نمود: طرح غربالگری ثابت کرد زمانی که اصول بهداشتی و پروتکل های مصوب شده را رعایت کنیم قطعاً بیماری کنترل می گردد و حتماً نیز شیوع آن کاهش پیدا می نماید.

مرادی با اشاره به مصوبه ستاد استانی اعلام کرد: تا 23 فروردین تمام کسبه و بازار تعطیل است و تنها فعالیت هایی که ارزاق عمومی مردم را تأمین می نمایند مجاز به فعالیت هستند.

وی اضافه نمود: از 23 فروردین ماه براساس طرح با سه گروه روبرو خواهیم بود، کسبه ای که فعالیت آنها کم ریسک است، ریسک متوسط هستند و ریسک بالا هستند؛ رده بندی این صنوف تا خاتمه هفته توسط سازمان صنعت، معدن و تحارت به بازاریان اعلام خواهد شد و همچنین از 23 فروردین کسبه و صنوف با ریسک پایین مجاز به فعالیت خواهند بود و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان زنجان توضیح داد: در طرح مصوب ستاد تا 23 فروردین ادارات با حداقل نیرو کار می نمایند و از 23 فروردین فعالیت ادارات با دو سوم کارمندان از هفت صبح تا دو بعدازظهر شروع خواهد شد.

مرادی گفت: افرادی که بیماری زمینه ای دارند یا یکی از اعضای خانواده در مراکز بهداشتی و درمانی کار می نمایند، شامل دورکاری خواهند شد.

وی با بیان اینکه منعی برای فعالیت واحدهای تولیدی وجود ندارد، اضافه نمود: فعالیت های واحدهای تولیدی نیز الزاماتی دارد و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و حضور یک ناظر بهداشتی بلامانع است.

انتهای پیغام/4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کسبه و بازار استان زنجان تا 23 فروردین تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسبه و بازار استان زنجان تا 23 فروردین تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید