کرونا همچنان بلای جان کهگیلویه وبویراحمدی ها

به گزارش انجمن وردپرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت 2 بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و 41 تن افزایش یافت.

کرونا همچنان بلای جان کهگیلویه وبویراحمدی ها

به گزارش انجمن وردپرس از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فوت 2 بیمار مبتلا به کرونا طی 48 ساعت گذشته در کهگیلویه وبویراحمد اطلاع داد و گفت: شمار قربانیان کرونا در استان به هزار و 41 تن رسید.

او افزود: هم اکنون 103 در بیمارستان های مشخص کرونای استان بستری هستند که از این تعداد 34 تن مبتلای قطعی و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 84 هزارو 916 مورد گزارش شده است.

او با بیان اینکه از 252 نمونه پی سی آر دریافت شده حدود 18 درصد موارد مثبت است، اعلام کرد: بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: عادی انگاری، تجمعات، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کاهش نظارت ها، کاهش محدودیت ها بدون رعایت دستورالعمل ها، کاهش سرعت واکسیناسیون و حضور مردم در منطقه ها پرخطر از مهمترین دلایل افزایش موارد کرونا در استان است.

یزدان پناه تاکید نمود: تکمیل و تسریع واکسیناسیون، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده همگانی از ماسک، نظارت کامل بر اصناف و ادارات و عدم حضور در تجمعات را موثر در جلوگیری از انتشار بیماری دانست.

انتهای پیغام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کرونا همچنان بلای جان کهگیلویه وبویراحمدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا همچنان بلای جان کهگیلویه وبویراحمدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید