75 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد

به گزارش انجمن وردپرس، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 75 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

75 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد

به گزارش خبرنگار انجمن وردپرس، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دو هزار و 98 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی کووید19 در سطح استان، 75 مورد مثبت گزارش شده که با اضافه کرده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و 41 نفر رسیده است.

همتی در خصوص موارد جدید مبتلایان به کروناویروس در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از تعداد 75 مورد جدید در 24 ساعت گذشته، شیراز 45 مورد؛ مرودشت 15 مورد؛ ممسنی 3 مورد؛ فیروزآباد 2 مورد؛ استهبان و کوار هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی مبتلایان به دیگر دانشگاه ها و دانشگده های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، اضافه کرد: از شیوع ویروس کرونا تا کنون در استان، 98 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید19 از دست دادند.

وی همچنین آمار بهبودیافتگان بستری در بیمارستان و ایزوله خانگی استان را نیز سه هزار و 536 نفر گفت.

همتی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کووید19 در استان را 54 درصد مردان و 46 درصد زنان تشکیل می دهند، گفت: مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان نیز 59 درصد به مردان و 41 درصد به زنان اختصاص دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا با رعایت خودمراقبتی و بهداشت فردی، از ابتلا به بیماری کووید19 پیشگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "75 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید