خبرنگاران 300 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهدا شد

به گزارش انجمن وردپرس، تربت حیدریه - خبرنگاران - یک فرد نیکوکار 300 میلیون ریال برای خرید تجهیزات حفاظت فردی پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهدا کرد.

خبرنگاران 300 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهدا شد

محمود جهانشری یکی از خیران حوزه سلامت که خود نیز کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه است روز شنبه به خبرنگار انجمن وردپرس گفت: پرستاران غیرتمند تربت حیدریه همانند تمامی مدافعان سلامت کشور، مجاهدانه و با تمام توان خود در خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستند و به عنوان یک ایرانی، وظیفه خود می دانم به هرشکل ممکن به این قشر فداکار یاری کنم.

وی گفت: اگرچه اکنون افتخار حضور در این سنگر مقدس را ندارم اما هرگونه یاریی که در توان داشته باشم تقدیم مدافعان سلامت خواهم کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای تمام ملت ایران، از دیگر نیکوکاران نیز درخواست می کنم همانند گذشته در جهت توسعه خدمت به سلامت جامعه در این برهه حساس نیز مشارکت داشته باشند.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش 9 بیمار دیگر، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این شهرستان به 57 نفر رسید که از این تعداد 2 تن نیز فوت نموده اند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 363 هزار نفر از مردم شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خدمات ارائه می دهد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 300 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 300 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید