رئیس جمهور مسئول موج سهمگین چهارم کرونا در کشور است خبرنگاران

به گزارش انجمن وردپرس، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی کرونا به عنوان مسئول موج سهمگین چهارم کرونا در کشور نام برد.

رئیس جمهور مسئول موج سهمگین چهارم کرونا در کشور است خبرنگاران

خداوردی، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه انجمن وردپرس، گفت: علی رغم توصیه های کارشناسی وزارت بهداشت و جامعه نخبگانی پزشکی مبنی بر جلوگیری از سفر های نوروزی متاسفانه شاهد سهل انگاری مدیریتی دولت و ستاد ملی کرونا بودیم.

وی با بیان اینکه عده ای در بدنه دولت آقای روحانی توصیه های کارشناسی را نادیده می گیرند؛ به گونه ای که می توان شخص رئیس جمهور را به عنوان ریاست ستاد ملی کرونا مسئول موج سهمگین چهارم کرونا دانست، اضافه نمود: درخواستی که از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وجود دارد، این است که این کمیسیون به صورت جدی به مسئله ورود کند و جلوی بی تدبیری های دولت را در مقابله با ویروس کرونا بگیرید.

خداوردی با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان توان رسیدگی به این حجم از بیماران کرونایی را ندارد، گفت: در حالیکه دپارتمان تنفسی دانشگاه آنکارا اعلام نموده احتمال اینکه در کشور ترکیه با نوع جدیدی از کووید 19 روبرو باشیم سوال این است که چرا دولت اجازه بستن پروازها به ترکیه را نمی دهد مگر شرایط خطرناک کشور ترکیه را نمی بینند؟

وی با بیان اینکه امروز از یک طرف مردم شریف کشورمان با صف مرغ روبه رو هستند و از طرف دیگر با صف تست کرونا، اضافه نمود: اگر اینبار با ستاد ملی کرونا و شخص رئیس جمهور برخورد صورت نگیرد، تعیین نیست سهل انگاری های بعدی چه شرایطی را برای کشور رقم خواهد زد. با این وجود تشکل های دانشجویی خواهان پیگیری سهل انگاری و فاجعه در مدیریت کرونا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس جمهور مسئول موج سهمگین چهارم کرونا در کشور است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور مسئول موج سهمگین چهارم کرونا در کشور است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید