چرا شیراز میزبان است؟، پاکدل: هیچ توصیه ای نکرده ام!

به گزارش انجمن وردپرس ، هفته گذشته کنفدراسیون هندبال آسیا که پیش از این با برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا در ایران موافقت کرده بود به طور رسمی این میزبانی را تائید کرد اما نکته جالب در این تائید، اعلام نام شیراز به عنوان میزبان بود این در حالی است که شنیده شده ایران رسما این شهر را به عنوان میزبان به آسیا معرفی نکرده است و مسئولین کنفدراسیون هندبال آسیا خود تمایل به برگزاری این رقابت ها در این شهر دارند!

چرا شیراز میزبان است؟، پاکدل: هیچ توصیه ای نکرده ام!

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

طبق گفته رئیس فدراسیون هندبال این شهر به طور قطعی میزبان این رویداد نیست، اما انتشار نام آن در سایت آسیا در شرایطی که علیرضا پاکدل رئیس وقت فدراسیون از استان فارس به تهران آمده است این مسئله را به ذهن متبادر می کند که آیا در پس پرده معرفی این شهر حمایت های رئیس فدراسیون وجود دارد?

علیرضا پاکدل در پاسخ به سوال انجمن وردپرس مبنی بر اینکه آیا شما برای دادن امتیاز میزبانی به شهر خودتان حمایت کرده اید؟، گفت: ما ظرفیت های متعددی در هندبال کشورمان و در استانهای مختلف داریم. در این بین دو استان آذربایجان شرقی و فارس درخواست میزبانی را با توجه به سالن مناسب و شرایط خود برای این رویداد داده اند. این مسابقات شش سال قبل به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شده بود. هندبال آسیا هم طبق سیاست جدید خود تمایل دارد تا میزبانی به شهر دیگری سپرده شود که تاکنون میزبان مسابقه ای نبوده تا شهرهای مختلف یک کشور از امتیاز این میزبانی ها بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: داستان این میزبانی تنها این بوده و ما به هیچ عنوان سفارش و توصیه ای برای معرفی این شهر نداشتیم. شک نکنید و مطمئن باشید که در فدراسیون من چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد و به هیچ وجه، هیچ شهر، دسته یا باند و کمیته ای نسبت به ما بقی رجحان نخواهند داشت. هر شهر و هر استانی که برای میزبانی این رویداد شایسته باشد امتیاز میزبانی را خواهد گرفت. حتی در چینش کمیته ها نیز از پهنه سراسر کشور و از نفرات شایسته استفاده کرده ایم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: این رقابت ها یک بار در استان آذربایجان برگزار شده بود، آیا اگر ما باز هم میزبانی را به این استان می دادیم، به جانب داری از این استان محکوم نمی شدیم! اینکه نمی شود بعد از شش سال که شهری میزبان بوده باز هم رقابت ها را در همان رده سنی و در همان شهر برگزار کنیم و این فرصت را به دیگر شهرها ندهیم.

پاکدل ادامه داد: با این حال ما برای معرفی شهرهایی که اعلام آمادگی کرده اند با آسیا مکاتبه کرده ایم و به طور قطع مسئولین آسیایی برای بررسی شرایط میزبانی از امکانات هر دو شهر بازدید خواهند کرد و بعد از آن تصمیم خواهند گرفت که کدام شهر میزبان رسمی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا در ایران خواهد بود.

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا جولای سال 2020 به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا شیراز میزبان است؟، پاکدل: هیچ توصیه ای نکرده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شیراز میزبان است؟، پاکدل: هیچ توصیه ای نکرده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید