وزیر کار: نرخ بیکاری در امسال به 8.2 درصد کاهش یافت

به گزارش انجمن وردپرس، تعداد شغل ایجاد شده به صورت پیامکی، تماس تلفنی و بازدیدهای میدانی راستی آزمایی شده است و از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیز عبور کردیم.

وزیر کار: نرخ بیکاری در امسال به 8.2 درصد کاهش یافت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال 1401 وعده رییس جمهور برای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی محقق شد و نرخ بیکاری از 9.5 به 8.2 درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا سید صولت مرتضوی عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح کارخانه تولیدات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در جمع انجمن وردپرس گفت: تعداد شغل ایجاد شده به صورت پیامکی، تماس تلفنی و بازدیدهای میدانی راستی آزمایی شده است و از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیز عبور کردیم.

وی ادامه داد: کوشش می کنیم در سال 1402 نیز با ایجاد اشتغال بالغ بر یک میلیون نفر همچنان نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بخشی از تولیدات در صنایع شیر به وسیله شرکت های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های وابسته به سازمان سرمایه گذاری تامین اجتماعی تامین می گردد، ادامه داد: مجموعه پگاه اصفهان، انواع و اقسام تولیدات محصولات لبنی را دارد و امروز کارخانه شیر خشک این مجموعه راه اندازی شد. نکته مهم این است که تمام ماشین آلات و تاسیسات این کارخانه به وسیله نیروی های خلاق این استان و سایر استان ها بومی سازی و از هنر و توان دانشمندان در حوزه دانش بنیان استفاده مطلوب شده است.

منبع: عصر ایران

به "وزیر کار: نرخ بیکاری در امسال به 8.2 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: نرخ بیکاری در امسال به 8.2 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید