واکنش ملی پوش ایران به سرقت مدارک در قطار!

به گزارش انجمن وردپرس، مسابقات فینال قهرمانی دنیا تنیس روی میز از اول تا هفتم خرداد 1402 به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می گردد. بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز قرار است از ششم اردیبهشت کارهای مربوط به اخذ ویزا را انجام دهند؛ بعضی از بازیکنان لژیونر هم قرار است به ایران بیایند و برای ویزای این کشور به سفارت بروند.

واکنش ملی پوش ایران به سرقت مدارک در قطار!

نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان در مسابقه انتخابی جهانی سهمیه گرفتند و در بخش دونفره هم تیم نوشاد و نیما عالمیان و تیم، هدایی و احمدیان سهمیه دونفره گرفته بودند.

امین احمدیان لژیونر تنیس روی میز در فرانسه، قبل از آمدن به ایران با اتفاقی غیرمنتظره روبه رو شد و کیف مدارک او به سرقت رفت.

احمدیان در مورد جزییات این اتفاق گفت:

متاسفانه دو روز پیش که در شهر بروکسل بلژیک بودم و برای مسابقات به شهر پراگ می رفتم کوله پشتی ام را سارق برد. تمام مدارکم از جمله پاسپورت و کارت اقامت اروپا در کیفم بود، فعلا از سفارت های ایران در شهر پراگ و مجارستان در حال پیگیری هستم تا بتوانم پاسپورتم را زودتر بگیرم و به وقت سفارت برای ویزای آفریقای جنوبی برسم.

وی اضافه نمود:

خدا را شکر فدراسیون در حال پیگیری کارهای من است تا بتوانم زودتر پاسپورت جدیدم را بگیرم و مسابقات آفریقای جنوبی برسم.

احمدیان در مورد اینکه شرایط برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک چطور است، به آنا گفت:

هر چه هست امیدوارم بتوانم در مسابقات انتخابی المپیک حضور پیدا کنم و در آن کسب سهمیه تا به المپیک پاریس بروم. بالاخره شرکت در این رویداد اتفاق بزرگی است.

منبع: فرارو

به "واکنش ملی پوش ایران به سرقت مدارک در قطار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ملی پوش ایران به سرقت مدارک در قطار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید