هفت طرح توزیع برق دامغان هفته دولت بهره برداری می گردد

به گزارش انجمن وردپرس، مدیر توزیع برق دامغان گفت: هفت طرح عمرانی صنعت توزیع برق این شهرستان با اعتبار 29 میلیارد و 681 میلیون ریال در هفته دولت بهره برداری می گردد.

هفت طرح توزیع برق دامغان هفته دولت بهره برداری می گردد

ترابی گفت: طرح احداث 2 هزار و 695 متر شبکه فشار میانه هوایی و زمینی به منظور توسعه فیدرهای پست تازه تاسیس شهرک صنعتی با اعتبار هفت میلیارد و 574 میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه 20 کیلوولت محور دامغان سمنان با اعتبار یک میلیارد و 244 میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی هفته دولت است.

وی اضافه کرد: طرح بهینه سازی و تبدیل پنج هزار و 825 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای بهاآباد، مهماندوست و فاز یک جزن با مبلغ 10 میلیارد و 95 میلیون ریال و طرح احداث شبکه و نصب 2 ایستگاه هوایی به قدرت 100 کیلوولت آمپر برای تامین برق بلوک های مسکن مهر با اعتبار سه میلیارد و 27 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاحی است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: طرح اصلاح شبکه و جابه جایی 9 اصله پایه برق در روستای حسین آباد دولاب با اعتبار یک میلیارد و 161 میلیون ریال، طرح بهینه سازی و تبدیل 2 هزار و 70 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ چهار میلیارد و 807 میلیون ریال و طرح احداث شبکه روشنایی معابر بلوار دانشگاه پیغام نور و نیروی انتظامی با اعتبار یک میلیارد و 773 میلیون ریال، از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت محسوب می شوند.

انجمن وردپرس سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفت طرح توزیع برق دامغان هفته دولت بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت طرح توزیع برق دامغان هفته دولت بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید