رویداد پی سی گیمینگ شو سال جاری هم برگزار می گردد

به گزارش انجمن وردپرس، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، هشتمین رویداد سالانه PC Gaming Show در تاریخ 12 ژوئن 2022 (22 خرداد 1401) به صورت دیجیتالی روی توییچ، یوتیوب و غیره برگزار خواهد شد.

رویداد پی سی گیمینگ شو سال جاری هم برگزار می گردد

نمایش امسال به وسیله شان پلات (Sean Plott)، بازیکن حرفه ای صنعت و گزارشگر ورزش های الکترونیک، و میکا برتون (Mica Burton)، بازیگر و تولیدنماینده محتوا، میزبانی خواهد شد. گفته شده که بیش از 45 بازی قرار است در این رویداد نمایش داده شوند که از بین آن ها می توان به نسخه چهارم سری تیراندازی آرما، Immortality اثر سم بارلو سازنده Her Story، ماد نو بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx با نام Levitation، ویکتوریا 3 و Warhammer 40K: Space Marine 2 اشاره نمود.

استودیوی سازنده بازی های This War of Mine و فراست پانک یعنی 11 بیت و استودیوی سازنده بازی Dont Starve یعنی Klei Entertainment نیز قرار است بازی های نوی معرفی نمایند. لازم به ذکر است که نمایش سال گذشته بیش از 36 میلیون بیننده را جذب خود کرد و در آن بازی هایی نظیر Dying Light 2: Stay Human ،Chivalry 2 و Humankind نمایش هایی ارائه دادند و بازی هایی نظیر Dodgeball Academia و Far: Changing Tides معرفی شدند. حال به نظر می رسد که در امسال با افزایش بازی ها، شاهد افزایش بازدید نیز خواهیم بود.

وبسایت پی سی گیمر در خصوص این مراسم بیان نمود:

PC Gaming Show تنها رویدادی نیست که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و مراسم Xbox & Bethesda Games Showcase نیز برای نمایش در همان روز برنامه ریزی شده است. از طرفی رسانه گیمزرادار در روز 11 ژوئن (21 خرداد) رویداد Future Games Show را برگزار خواهد نمود. این رویداد نیز قرار است 40 بازی مختلف و معرفی نشده را نمایش دهد که بعضی از آن ها از استودیوهای آمانیتا دیزاین، تیم 17 و تاندرفول خواهند بود. در نهایت در روز 10 ژوئن (20 خرداد) نیز شاهد فستیوال بازی های تابستان خواهیم بود. این رویداد به وسیله جف کیلی برگزار می گردد و کمپانی هایی نظیر سونی، بلیزارد، اپیک گیمز، برادران وارنر، سگا، یوبی سافت، مایکروسافت، اکتیویژن، رایوت گیمز و غیره قرار است در آن حضور داشته باشند.

برای تماشای PC Gaming Show به صورت کاملا رایگان می توانید در 22 خرداد به کانال توییچ یا یوتیوب پی سی گیمر مراجعه کنید. منتظر جزئیات بیشتر در هفته های آینده باشید.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "رویداد پی سی گیمینگ شو سال جاری هم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد پی سی گیمینگ شو سال جاری هم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید