دولت به اقتصاد غیراسلامی و ولنگاری اجتماعی اعتقادی ندارد

به گزارش انجمن وردپرس، خبرنگاران/اصفهان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گفتمان دولت فعلی انقلاب اسلامی است و به تفکر لیبرال، اقتصاد غیر اسلامی و ولنگاری اجتماعی اعتقادی ندارد و در مسائل سیاسی نیز نگاهش به بیرون کشور نیست.

دولت به اقتصاد غیراسلامی و ولنگاری اجتماعی اعتقادی ندارد

محمدرضا جان نثاری، امروز(پنجشنبه،2 دی ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوانسار، اظهار کرد: نظام اسلامی طی 43 سال اخیر منشا خدمات مختلف بوده و اکنون از عزت بالایی در سطح جهان برخور داریم و سردمدار مقاومت اسلامی هستیم، اما مشکلاتی در سطح جامعه داریم که به سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ما خدشه وارد نموده است. در 8 سال گذشته آنچه که باید اتفاق می افتاد، انجام نشد و ظرفیت کشور تلف و مردم بی علت معطل شدند و اکنون برای اداره کردن زندگی خود با مشکل روبرو هستند.

وی ادامه داد: هر دولتی یک گفتمان دارد و گفتمان دولت فعلی انقلاب اسلامی است که به تفکر لیبرال، اقتصاد غیراسلامی و ولنگاری اجتماعی اعتقادی ندارد و در مسائل سیاسی نیز نگاهش به بیرون کشور نیست. تمام کارگزاران این دولت باید بدون لکنت به این گفتمان اقرار و به آن عمل نمایند.

به گزارش انجمن وردپرس، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرماندار باید بین مردم زندگی کند و شانه به شانه آنها باشد تا درد مردم را حس کند. گلپایگان و خوانسار از قوت رسانه ای خوبی برخوردار هستند، از اصحاب رسانه انتظار داریم که مسئولان و از جمله فرماندار را همراهی نمایند.

در این مراسم از خدمات 18 ماهه محمود مسلم زاده قدردانی و عباسعلی علی خاصی، به عنوان فرماندار تازه خوانسار منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دولت به اقتصاد غیراسلامی و ولنگاری اجتماعی اعتقادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت به اقتصاد غیراسلامی و ولنگاری اجتماعی اعتقادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید