علت ترافیک در پمپ بنزین های مازندران ، شایعه ای که دوباره فراگیر شد

به گزارش انجمن وردپرس، چند روزی است که جایگاه سوخت بنزین در شهرستان های رامسر و تنکابن یک به یک تعطیل شده و اندک پمپ بنزین های دایر نیز با ترافیک چشمگیر روبرو شدند. این در حالیست که جایگاه های سوخت گاز طبیعی همگی دایر هستند.

علت ترافیک در پمپ بنزین های مازندران ، شایعه ای که دوباره فراگیر شد

به گزارش انجمن وردپرس، تعطیلی بیشتر پمپ بنزین ها در شهرستان های رامسر و تنکابن از روز پنجشنبه 4 شهریور ماه بود که از رامسر آغاز شد و تا امروز نیز این ماجرا ادامه پیدا نموده است.

این موضوع باعث شد تا زمزمه و نگرانی بابت افزایش قیمت بنزین مجددا در بین مردم با تماشا صف های طولانی جایگاه های سوخت نقل محافل گردد. در شهرستان های غربی مازندران بیشتر جایگاه های سوخت بنزین تعطیل شده اند و این در حالیست که جایگاه های سوخت گاز طببیعی همگی دایر بودند.

مظاهر معافی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن این ماجرا را به کاهش موقت سهمیه سوخت شهرستان های غربی استان و اتمام ذخایر بیشتر جایگاه ها نسبت داد و اضافه کرد: با هماهنگی های به عمل آمده از عصر آدینه تانکرهای نفت برای پر کردن ذخایر شهرستان حرکت کردند و پمپ ها به تدریج فعال خواهند شد، یقینا از شنبه شرایط بهتر می گردد.

معافی با بیان اینکه کاهش موقت سهمیه شهرستان های غربی استان مازندران با پیک مسافری که در منطقه حضور داشت تداخل پیدا کرد سبب تشدید ماجرا شد توضیح داد: دلیل کاهش سهمیه به اورهال یک پالایشگاه نسبت داده می گردد که طی روزهای آینده به روال سابق بازخواهد گشت.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن یادآور شد: از رامسر تا چالوس تحت پوشش شرکت نفت غرب استان است و این اتفاق ابتدا در رامسر آغاز شد و این بار کاهش ذخایر به تنکابن منتقل شد اما از روزهای آینده شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت.

  • ماجرای کاهش سقف بنزین آزاد در کارت سوخت بعضی استان ها | واکنش وزیر نفت
  • صف های طولانی در برابر پمپ بنزین ها | ماجرای بنزین 8 هزار تومانی چه بود؟
منبع: همشهری آنلاین

به "علت ترافیک در پمپ بنزین های مازندران ، شایعه ای که دوباره فراگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت ترافیک در پمپ بنزین های مازندران ، شایعه ای که دوباره فراگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید