اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام شد

به گزارش انجمن وردپرس، اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد های درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی ارومیه برای نیم سال اول تحصیلی 1401 -1402 اعلام شد.

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های انجمن وردپرس، اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد های درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی ارومیه برای نیم سال اول تحصیلی 1401 -1402 اعلام شد.

هر دانشجو صرفا میتواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام کند؛ لذا در صورت قبولی در آزمون ورودی و یا اخذ پذیرش بدون آزمون در سایر دانشگاه ها و تصمیم به انصراف از قبولی به وسیله سهمیه استعداد های درخشان، سریعا انصراف خود را تا 15 شهریور 1401 بصورت کتبی به دفتر استعداد های درخشان اعلام کند.

در صورت اعلام انصراف بعد از پذیرش نهایی و درج نام پذیرفته شده در پرتال سازمان سنجش، حذف نام متقاضی از پورتال مقدور نخواهد بود؛ بنابراین در صورت عدم اعلام انصراف به موقع متقاضی، عواقب ناشی از آن بر عهده خود متقاضی خواهد بود.

در صورت تعیین شدن هرگونه تخلف در جزئیات و یا اصالت مدارک ارسال شده به وسیله متقاضی، دفتر راهنمایی استعداد های درخشان این حق را بر خود محفوظ می داند که بلافاصله قبولی فرد خاطی را معلق نموده و مراحل قانونی را به وسیله کمیته های انضباطی و حقوقی پیگیری کند.

در صورت اعلام انصراف کتبی به وسیله هر یک از افرادی که قبولی اولیه آن ها اعلام شده است، دفتر راهنمایی استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه هماهنگی لازم برای جایگزینی افراد حائز شرایط از فهرست ذخیره، به ترتیب امتیاز کسب شده در هر رشته و گرایش تخصصی را انجام خواهد داد؛ لذا تقاضامند است از هرگونه پیگیری غیر ضروری در این خصوص خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید