آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی به صورت الکترونیکی برای بانوان دامغانی

به گزارش انجمن وردپرس، بانوان دامغانی به صورت مجازی در رشته های مختلف فنی و حرفه ای به صورت مجازی مهارت آموز می شوند.

آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی به صورت الکترونیکی برای بانوان دامغانی

به گزارش از ، سمیرا خلیل نژادی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان گفت: با توجه به اینکه مهارت آموزی نقش مهمی در رونق اشتغال و کارآفرینی دارد، می توان مهارت آموزی را عامل ایجاد اشتغال دانست.

او اضافه نمود: این مرکز با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از اسفندماه 98 با شعار آموزش تعطیل نیست اقدام به آماده سازی محتوا های آموزشی الکترونیکی کوتاه مدت کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان بیان نمود: آموزش های مجازی در بخش های صنایع دستی، صنایع غذایی، صنایع چوب، هنر های نمایشی، هنر های تجسمی، رایانه و طراحی ارائه می گردد که تمامی محتوا ها به صورت رایگان در فضای مجازی و کانال فضای مجازی مرکز با عنوان مهد ارتقاء مهارت بانوان منتشر می گردد.

سمیرا خلیل نژادی توضیح داد: مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان دارای هشت کارگاه آموزشی صنایع چوب، صنایع دستی، صنایع غذایی، رایانه، هنر های نمایشی، هنر های تجسمی، صنایع بافت، طراحی و دوخت است که در 64 حرفه فعال، آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان در سال 98 به تعداد یک هزار و 40 نفر، معادل 128 هزار نفر ساعت آموزش ارائه کرد و 90 درصد این افراد پیروز به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

او اضافه نمود: این مرکز در سال گذشته پیروز به برگزاری 53 حرفه آموزشی در حوزه های خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر شد که از این تعداد در 10 حرفه آموزشی برای نخستین بار کار آموزشی انجام شد.

خلیل نژادی ادامه داد: عروسک دوزی روسی، قلاب بافی، تابلو برجسته، برجسته کاری و نقاشی روی مس، نقاشی رنگ و روغن، تزیین کیک، آشپزی غذا های ترکیه ای و دوزندگی لباس شب و عروس از جمله آموزش های جدید است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان اضافه نمود: با توجه به بیکاری حاکم بر جامعه می توان آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی را یکی از احتیاج های امروز دانست، زیرا نقش مهارت آموزی در کنار آموزش های تئوری دانشگاه ها به نوعی راهنمایی کننده چرخه فراوری است.

انتهای پیغام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی به صورت الکترونیکی برای بانوان دامغانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی به صورت الکترونیکی برای بانوان دامغانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید