استارتاپ

تشریح ارزیابی های محور پست هوشمند جشنواره ملی ارتباطات

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، محمدرضا قادری رییس کارگروه پست هوشمند نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مزیت های این جشنواره نسبت به سنوات قبل اضافه شدن محور پست هوشمند به عنوان زیرساخت و پیشران توسعه کسب و کارهای...

6 اردیبهشت 1402

ساخت کتابخانه بر سطح ماه!

طبق آخرین اخبار بدست آمده، یک موسسه غیرانتفاعی قصد دارد میلیون ها مقاله ویکی پدیا را روی ورقه های فلزی کوچک پرینت و به ماه ارسال کند تا یک کتابخانه در آنجا بسازد. این مقاله درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری پیرامون کتابخانه فضایی و ساخت کتابخانه...

17 دی 1401

هشدار بابت شکلات های آلوده در کانادا

کانادا درباره شکلات های آلوده به سالمونلا فراخوان سراسری صادر کرد.

30 تیر 1401

عجیب ترین استارتاپ های دنیا

اخیرا این استارتاپ کار خود را توسعه داده و بر روی آبنبات هم جمله چاپ می نماید. بعلاوه قابلیت چاپ عکس بر روی سیب زمینی ها عکس را نیز اضافه نموده است. عایدی این استارتاپ ساده، ولی عجیب در سال 2016، 25 هزار دلار در ماه بود.

21 تیر 1401

افتتاح پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز تحقیقات و فناوری

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز به عنوان یکی از اولین پردیس های علم و فناوری مستقل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

19 تیر 1401

70 درصد اطلاعات سامانه شفافیت آنلاین به روز رسانی نمی گردد

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت که بعد از پیگیری های گوناگون هنوز بیش از70درصد از اطلاعات وارد شده در سامانه شفافیت به صورت آنلاین به روز رسانی نمی گردد .

5 خرداد 1401

ماراتن غول های فناوری برای ورود به متاورس در 2022

سال 2022 بزرگترین سال برای متاورس یا نرم افزار و سخت افزاری خواهد بود که اجازه می دهند کاربر در فضاهای سه بعدی مجازی بازی یا کار کند.

20 اردیبهشت 1401

39 طرح کامل کارآفرینی صنعت گیاهان دارویی در دسترس نهاده شد

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کوشش دارد تا با ترغیب علاقه مندان، به ویژه نسل جوان، آن ها را به کارآفرینی در عرصه صنعت گیاهان دارویی تشویق کند.

19 تیر 1400

نخستین شتاب دهنده تخصصی بیابان زدایی مالی راه اندازی شد

تفاهم نامه ای با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و شکوفایی زیست بوم کارآفرینی برای دانش آموختگان و پیرو ابلاغ تفاهم نامه چهارجانبه معاونت علمی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق توسعه ملی امضاء شد.

28 فروردین 1399