23 پارکینگ متخلف شیراز جریمه شدند

به گزارش انجمن وردپرس، معاون سازمان صمت فارس گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 اکیپ های بازرسی سازمان صمت 23 پارکینگ متخلف شیراز را جریمه کردند.

23 پارکینگ متخلف شیراز جریمه شدند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 به علت ازدیاد مسافران نوروزی از پارکینگ های عمومی در سطح شهر شیراز به وسیله اکیپ های بازرسی سازمان صمت اجرا شد و 23 پارکینگ متخلف شیراز جریمه شدند.

مهدی حسنی در رابطه با نحوه بازرسی و برخورد با پارکینگ های عمومی متخلف در سطح شیراز، گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه در ایام نوروز 1401 از تعداد تقریبی بیش از 100 مورد پارکینگ مستقر در سطح شهر بازرسی به عمل آمد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارسگفت: متاسفانه در فرآیند این بازرسی ها مشاهده شد بعضی از این واحد ها بالاتر از تعرفه قانونی وجه از مشتریان دریافت می کردند که پس از بازرسی های اجرا شده به وسیله بازرسان و بعلاوه برگزاری گشت مشترک در معیت بازرسان سازمان ترافیک شهرداری از 15 اسفند تا سوم فروردین منجر به کشف 23 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 526 میلیون و 500 هزار ریال شد.

او به عدم رعایت تعرفه های قانونی دریافت وجه از میهمانان نوروزی اشاره نمود و در رابطه با برخورد قانونی با متخلفان، گفت: پرونده ها نیز برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده است تا برخورد قانونی لازم با هدف بازدارندگی از وقوع جرم در کسب وکار های آینده این صنف خدماتی صورت بگیرد.

انجمن وردپرس فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "23 پارکینگ متخلف شیراز جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 پارکینگ متخلف شیراز جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید