کناره گیری الیزابت وارن از رقابت های انتخاباتی آمریکا

به گزارش انجمن وردپرس، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست از ادامه رقابت برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انصراف داده است.

کناره گیری الیزابت وارن از رقابت های انتخاباتی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل انجمن وردپرس به نقل از رویترز، الیزابت وارن سناتور دموکرات ایالت ماساچوست از رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی رسما کناره گیری نموده است.

بر اساس این گزارش الیزابت وارن پیش از این وعده داده بود تا در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز گردد، برای ریشه کردن فساد در کاخ سفید کوشش خواهد نمود.

وارن پیش از این در انتخابات مقدماتی ایالت آیووا سوم شد و در انتخابات نیوهمپشایر و نوادا نیز در صندلی چهارم نهاده شد. وی در انتخابات کارولینای شمالی نیز صندلیی بهتر از پنجم کسب نکرد.

الیزابت وارد رقابت های انتخاباتی خود را با انتقاد شدید از نقش پول های عظیم در انتخابات آمریکا شروع نموده بود.

این در شرایطی است که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت که رقابت نزدیکی برای کسب نامزدی حزب دموکرات دارند، کوشش زیادی را شروع نموده اند تا حمایت الیزابت وارن را پس از اعلام انصراف، جلب نمایند.

بعضی منابع مطلع اعلام نموده اند که جو بایدن و برنی سندرز با وارن تبادل نظر نموده اند.

این در حالی است که مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و میلیاردر مشهور آمریکایی نیز پیش از این از رقابت های انتخاباتی انصراف داده و اعلام نموده است که در انتخابات پیش رو از جو بایدن حمایت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کناره گیری الیزابت وارن از رقابت های انتخاباتی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری الیزابت وارن از رقابت های انتخاباتی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید