پردرآمدترین شغل های پاره وقت در ایران

به گزارش انجمن وردپرس، شغل های پاره وقت همیشه برای کسانی که می خواهند در کنار شغل اصلی عایدی بیشتری کسب نمایند گزینه مناسبی است. بعلاوه بسیاری از جوانان و دانشجویان از شغل پاره وقت به عنوان فرصتی برای کسب تجربه پیش از ورود به بازار کار بهره می برند.

پردرآمدترین شغل های پاره وقت در ایران

هنگام انتخاب شغل پاره وقت، به توضیح شغل و جزئیات آن توجه کنید و در صورت هرگونه ابهام درباره ساعت و ماهیت کار، با کارفرما گفت وگو و توافق کنید. در ادامه، انجمن وردپرس به آنالیز تعدادی از پرعایدیترین مشاغل پاره وقت دنیا و ایران می پردازد.

پرعایدیترین شغل های پاره وقت در ایران و دنیا

عایدیهای تقریبی این مشاغل به دلار ذکر شده بودند که در این مطلب برای ملموس تر شد شان، آنها را به تومان (30هزار تومان به ازای هر دلار) تبدیل نموده ایم. بعلاوه همه دستمزدها بر اساس ساعت کار یکسان بیان شده اند.

تدریس خصوصی

اگر در رشته ای چنان متخصص باشید که بتوانید تدریسش کنید، تدریس خصوصی شغلی پرعایدی است. چون معین تعداد دانشجویان هر کلاس و زمانش در اختیار شماست، انعطاف زیادی هم دارید. عایدی تدریس خصوصی بسته به رشته، تقاضا و زمانی که وقف کار می کنید متغیر است و می توان عایدی آن را از ساعتی 570هزار تا 1میلیون و 260هزار تومان برآورد کرد.

برنامه نویس پاره وقت

برنامه نویسی نیز از مشاغلی است که به هردو شکل پاره وقت و تمام وقت انجام می گردد. بسیاری از کسب وکارها نیاز ندارند برنامه نویس تمام وقت به خدمت بگیرند. عایدی برنامه نویس پاره وقت با مهارت میانه حدود 1میلیون و 260هزار تومان است، اما اگر خیلی ماهر و مشهور شده باشید، شرکت ها برای پروژه های پاره وقت تا ساعتی 2میلیون تومان هم دستمزد می دهند.

ویراستار

در صورتی که مدرک زبان های خارجی دارید، می توانید ویرایش آثار مکتوب یا مجازی را بر عهده بگیرید. در این شغل نیز مهارت و کیفیت کار شما بر عایدیتان اثر می گذارد. ویراستاری ساعتی 870هزار تا 1میلیون و 700هزار تومان نصیبتان می نماید.

طراح گرافیک

یکی از مناسب ترین مشاغل پاره وقت که بازار کار گسترده ای دارد، طراحی گرافیک است. بابت این کار ساعتی 750هزار تا 1میلیون و 300هزار تومان دستمزد می گیرید. بیشتر پروژه های این شغل مربوط به آژانس های تبلیغاتی و حوزه مارکتینگ هستند، با این حال این شغل برای افراد علاقه مند به هنر جذابیت زیادی دارد.

نویسنده محتوا و تبلیغ نویس

از دیگر مشاغل انعطاف پذیر دنیای دیجیتال، نویسنده فراوری محتوا و کپی رایتر است. شما می توانید با توجه به توانایی ها و علایق خود در یک یا چند حوزه محتوا فراوری کنید. بلاگر پاره وقت یا نویسنده محتوا، تقریبا ساعتی 900هزار تا 1میلیون و 700هزار تومان عایدی دارد.

تحلیلگر و مشاور مدیر

در جایگاه تحلیلگر یا مشاور مدیر، برنامه و عملکرد شرکت را آنالیز و نقاط ضعف و قوت را شناسایی می کنید و برای بهبود آنها پیشنهادهای مختلف ارائه می دهید. دستمزد این شغل تقریبا ساعتی 1میلیون و 200 تا 2میلیون و 200هزار تومان است.

ناخن کار یا مانیکورکار

در صورتی که به کارهای ظریف علاقه دارید و به خوبی می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید، مانیکور ناخن یکی از مشاغل پاره وقت مناسب شماست. عایدی این کار حدود 360 تا 540 هزار تومان است و هرچه تعداد مشتری های شما بیشتر باشد، عایدیتان نیز افزایش خواهد یافت.

تحلیلگر بازار

خیلی از شرکت ها برای شناخت مشتریان و افزایش فروش کالا یا خدمات خود، از تحلیلگران بازار یاری می گیرند. عایدی این شغل در بین شغل های پاره وقت بالاست و ساعتی 900هزار تا 1میلیون و 700هزار تومان دستمزد می گیرید.

متصدی کافه

وظیفه متصدی کافه این است که پس از دریافت سفارش انواع نوشیدنی ها، آنها را آماده کند. عایدی این شغل نیز مانند پیشخدمت رستوران به عوامل مذکور بستگی دارد و حدود 330 تا 660هزار تومان در ساعت است.

پاسخگویی تلفنی

اگر به شغلی نیاز دارید که بدون رودروشدن با مشتریان به آنها خدمت رسانی کنید، پاسخگویی تلفنی گزینه مناسبی برای شماست. عایدی این کار هم حدود 500 تا 800هزار تومان در ساعت است.

پیک غذا

پیک غذا یکی از شغل های پاره وقت است که به تخصص خاصی نیاز ندارد. فقط کافی است خودرو یا موتورسیکلت و گواهینامه رانندگی داشته باشید. در مجموع می توان عایدی این شغل را 300هزار تومان در ساعت تخمین زد.

ماساژور

بعضی از ماساژورها روی موارد درمانی تمرکز می نمایند در حالی که دیگران سراغ ماساژهای آرامش بخش می فرایند. انتخاب با شماست. عایدی ماساژورها حدود 600هزار تا 1میلیون تومان است.

بنگاه معاملات املاک

عایدی این شغل وابسته به کوشش شما و تعداد معاملاتی است که جوش می دهید و حدود 690هزار تا 1میلیون و 300هزار تومان است.

طراح سایت

در قبال این کار دستمزدی بین 1 تا 2میلیون تومان دریافت می کنید. به طبع هرچه تخصص و مهارت بیشتری داشته باشید، می توانید با قیمت های بالاتری کار کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهای داشتن عمر طولانی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "پردرآمدترین شغل های پاره وقت در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردرآمدترین شغل های پاره وقت در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید