وزرای دفاع سابق آمریکا: ارتش هیچ نقشی در نتیجه انتخابات ندارد

به گزارش انجمن وردپرس، 10 وزیر دفاع پیشین آمریکا با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کردند که ارتش نباید هیچ گونه نقشی در کوشش های ترامپ برای مسدود کردن انتقال قدرت به جو بایدن داشته باشد.

وزرای دفاع سابق آمریکا: ارتش هیچ نقشی در نتیجه انتخابات ندارد

به گزارش گروه بین الملل انجمن وردپرس، 10 وزیر دفاع سابق آمریکا از جمله مارک اسپر که در ماه نوامبر توسط دونالد ترامپ برکنار و اخراج شد، در بیانیه مشترکی که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شده، تاکید کردند که ارتش نباید هیچ گونه نقشی در کوشش های ترامپ برای مسدود کردن انتقال قدرت به جو بایدن رئیس جمهور منتخب داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی انجمن وردپرس بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در بیانیه مشترک وزرای دفاع سابق آمریکا آمده است: زمان آن فرارسیده است که ترامپ شکست در انتخابات 3 نوامبر را قبول کند و این مساله را بپذیرد که جو بایدن 20 ژانویه جانشین وی خواهد شد. انتخابات ما برگزار شده است. بازشماری و نظارت ها اجرا شده است. به چالش های متناسب توسط دادگاه ها رسیدگی شده است. فرمانداران نتایج را تایید نموده اند. و کالج الکترال نیز رای داده است. زمان برای زیر سئوال بردن نتایج انتها یافته است.

جیمز ماتیس، دیک چنی، دونالد رامسفلد از جمله کسانی هستند که این بیانیه را امضا نموده اند.

وزرای دفاع سابق آمریکا از کریستوفر میلر وزیر دفاع موقت آمریکا خواسته اند تا از ایفای هرگونه نقشی در کوشش های ترامپ برای باقی ماندن در قدرت خودداری کند و به جو بایدن برای انتقال قدرت یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزرای دفاع سابق آمریکا: ارتش هیچ نقشی در نتیجه انتخابات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای دفاع سابق آمریکا: ارتش هیچ نقشی در نتیجه انتخابات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید