همه مدارس استان سمنان برای دو روز دیگر تعطیل شدند

به گزارش انجمن وردپرس، خبرنگاران/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس این استان طی دو روز آینده اطلاع داد.

همه مدارس استان سمنان برای دو روز دیگر تعطیل شدند

محمد دستورانی در جمع انجمن وردپرس اظهار کرد: کلیه مراکز آموزشی استان سمنان، یڪ شنبه و دوشنبه 4 و 5 اسفند ماه 1398 تعطیل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان و با دستور استاندار سمنان دانش آموزان تمامی مراکز آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مهد کودک ها، پیش دبستانی ها، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم در روزهای یڪ شنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه 1398 تعطیل هستند.

دستورانی افزود: در این دو روز ضمن بروز رسانی امکانات و آنالیز شرایط بهداشتی و ایمنی مدارس استان، مدیران مراکز آموزشی نیز درخصوص شیوه های پیشگیری از شیوع ویروس ڪرونا آموزش های لازم را فراخواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: تصمیم تعطیلی مدارس این استان به دنبال تفویض اختیار وزارتخانه آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استان سمنان و در هماهنگی با استانداری سمنان اخذ شده است.

شنبه سوم اسفند نیز همه مقاطع تحصیلی مدارس استان سمنان به علت آنچه طولانی شدن فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خوانده شد تعطیل شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همه مدارس استان سمنان برای دو روز دیگر تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مدارس استان سمنان برای دو روز دیگر تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید