نگاهی به برندگان جایزه امی 2017: غیبت گیم آو ترونز، درخشش سرگذشت ندیمه

به گزارش انجمن وردپرس، جایزه امی (Emmy Award) یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است، که عموماً به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می گردد. همواره دنبال کردن لیست نامزدها و برندگان این جایزه، می تواند ما را با کارهای شاخص و هنرمندان خوب آشنا کند. البته پیداست که در این میان همواره آثار و هنرمندانی از قلم می افتند و لزوما برندگان این جایزه، منطبق با سلیقه شخصی همه ما نیستند، اما باز هم نگاه کردن به لیست برندگان کارگشا است.

نگاهی به برندگان جایزه امی 2017: غیبت گیم آو ترونز، درخشش سرگذشت ندیمه

برنده بزرگ جایزه امی دیشب، سریال سرگذشت ندیمه The Handmaids Tale بود که برترین سریال درام سال شناخته شد. این سریال را پیش از این در انجمن وردپرس این سریال را به شما معرفی نموده بودیم و به علاوه دوست داران کتاب هم این اثر شاخص مارگارت اتوود را کاملا می شناسند. این سریال رقبای بزرگی مانند وست ورلد و هاوز آو کاردز داشت.

الیزابت موس هم به خاطر بازی در سرگذشت ندیمه برترین هنرپیشه زن سریال درام شناخته شد. بروس میلر هم به خاطر نوشتن فیلمنامه این سریال، برنده جایزه برترین فیلمنامه نویس درام شد.

اما در قسمت های مینی سریال ها، برنده بزرگ سریال Big Little Lies و نیکول کیدمن هم مهمان طور که پیشبینی می شد، در همین قسمت برنده برترین هنرپیشه زن شد.

برترین هنرپیشه مرد در قسمت مینی سریال ها، ریز احمد به خاطر سریال خوب The Night Of. او واقعا رقبای قدرتمندی داشت: بندیکت کامبربچ - رابرت دنیرو- اوان مک گرگور و جفری راش.

برترین سریال کمدی سال، سریال Veep شناخته شد و هنرپیشه این سریال -جولی لوییس دریفوس- هم برترین هنرپیشه زن در این قسمت سریال های کمدی انتخاب شد. برترین هنرپیشه مرد سریال های کمدی دونالد گراور از سریال آتلانتا شناخته شد.

سریال بلک میرر هم دو جایزه از آن خود کرد که یکی از آنها به خاطر فیلمنامه قسمت سن جونیپروی این سریال بود که به وسیله چارلی بروکر نوشته شده بود و دیگری همین قسمت از سریال در قسمت فیلم های تلویزیونی بود.

به جز نیکول کیدمن، بازیگر بزرگ سینمای دیگری که دیشب برنده شد، الک بلدوین بود که این یکی به خاطر هنرپیشه نقش دوم در سریال های کمدی و به خاطر شوی تلویزیونی Saturday Night Live برنده اعلام شد.

لیست کامل برندگان را می توانید در اینجا ببینید.

منبع: یک پزشک

به "نگاهی به برندگان جایزه امی 2017: غیبت گیم آو ترونز، درخشش سرگذشت ندیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به برندگان جایزه امی 2017: غیبت گیم آو ترونز، درخشش سرگذشت ندیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید