می خواهم سمیعی بماند، دنبال پرداخت به کالدرون برای جذب خارجی هستیم

به گزارش انجمن وردپرس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خبر از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داد تا قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بحران روبرو شود.

می خواهم سمیعی بماند، دنبال پرداخت به کالدرون برای جذب خارجی هستیم

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با انجمن وردپرس، درباره این موضوع گفت: آقای سمیعی با عملکرد خود نشان داده است چه میزان دلسوزی برای پرسپولیس وجود داشته و دارد. ما نمی خواهیم ایشان از باشگاه جدا شود و فعلاً هم همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند.

او درباره اینکه آیا خودش هم استعفا می دهد اضافه کرد: در پرسپولیس هستم و تا روزی که فکر کنم می توانم به تیم کمک کنم به فعالیتم ادامه می دهم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بحث جذب کارگزار پرسپولیس شرح داد: مسائل مالی در باشگاه هایی نظیر پرسپولیس که بدهی از گذشته دارد واقعاً زیاد است. نگاهی به عملکرد یک سال قبل نشان می دهد که واقعاً تلاش کردیم علاوه بر پرداخت بدهی ها هزینه های جاری را هم سامان دهیم. برای گرفتن کارگزار امیدوار هستیم اخبار خوبی به تماشاگران بدهیم.

او درباره موضوع پرداخت طلب 550 هزار دلاری گابریل کالدرون و بدهی 55 هزار دلاری سرخ ها به دستیارش خواکین شرح داد: امور مربوطه را پیگیر هستیم. دست از تلاش بر نداشتیم. می خواهیم مشکل را حل کنیم و به هر حال موظف به پرداخت آن هم هستیم.

صدری درباره ممانعت فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی های پرسپولیس از جذب کی روش استنلی هم گفت: این موضوع را هم دنبال می کنیم. طبق خواسته های کادر فنی اقدام کرده ایم و پس از این هم چنین کاری را خواهیم کرد. تلاش های ما در زمینه پرداخت بدهی و جذب بازیکن ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهم سمیعی بماند، دنبال پرداخت به کالدرون برای جذب خارجی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم سمیعی بماند، دنبال پرداخت به کالدرون برای جذب خارجی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید