میدان اسب دوانی در خوزستان احداث می گردد

به گزارش انجمن وردپرس، معاون هماهنگی امور مالی استاندار خوزستان گفت: سوارکاری در خوزستان از یک فرهنگ بسیار غنی و باسابقه در کشور و حتی آسیا برخوردار بوده و همیشه مسابقات بسیاری در استان برگزار می گردد.

میدان اسب دوانی در خوزستان احداث می گردد

رضا فتوحی در حاشیه رقابت های کورس سوار کاری زمستانه در اهواز گفت: ورزش سوارکاری یکی از سنت های دیرینه کشور بوده و باعث نشاط جامعه می گردد بعلاوه نوجوانان و جوانان بسیاری به فعالیت در این رشته علاقه دارند.

او گفت: در مورد احداث یک میدان سوارکاری گفت: پیست نیرو اهواز که مسابقات سوارکاری در آن برگزار می گردد متعلق به شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده و به صورت موقت از این زمین استفاده می گردد.

به گفته آقای فتوحی طی صحبتی که با مدیرکل منابع طبیعی خوزستان صورت پذیرفته، مقرر شد زمینی برای پیست سوارکاری خوزستان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داده گردد تا به این ورزش اختصاص پیدا کند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار خوزستان ضمن رضایت از عملکرد هیات سوارکاری خوزستان گفت: کسانی که قصد دارند در زمینه پرورش اسب و حفط این سنت فعالیت نمایند، تسهیلات، زمین و امکانات در اختیارشان قرار می گیرد تا از این طریق اشتغال زایی نمایند.

مسابقات کورس زمستانه کشور در 8 هفته به میزبانی اهواز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و به نفرات برتر هر کورس جوایز نقدی اهدا شد.

انجمن وردپرس خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "میدان اسب دوانی در خوزستان احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان اسب دوانی در خوزستان احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید