مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل گوشی های اندرویدی در ترکیه تا اقدام جالب شرکت نیکون

به گزارش انجمن وردپرس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل گوشی های اندرویدی در ترکیه تا اقدام جالب شرکت نیکون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید

شاید کمتر فردی تصور می کرد که گوگل پس از فشارهای خود به چینی ها این بار ترکیه را هدف خود قرار دهد. اما این موضوع حقیقت دارد و اکنون گوگل به شرکای تجاری خود در ترکیه نسبت به قطع همکاری های مشترک هشدار داد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به روز رسانی اندروید 10 برای گوشی های نوت 10 و نوت 10 پلاس اجرا شد. بر این اساس اکنون همه کاربرانی که تا کنون اندروید 9 پای را اجرا می کردند، می توانند از نسخه جدید اندروید برخوردار باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی هفته گذشته شیائومی گوشی ردمی K30 5G را با تراشه اسنپدراگون 765G با مودم داخلی 5G و حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه معرفی کرد. اکنون TENAA ؛ تنظیم کننده چینی، نسخه ای از این گوشی را با رم 12 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه ثبت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تامین امنیت خانه یکی از مهمترین مواردی است که بسیاری از افراد در پی تحقق آن هستند. سیستم های هوشمند و مختلفی برای تامین امنیت خانگی در دسترس است و در این میان می توان گفت که SimpliSafe از زیباترین سیستم ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت نیکون در اقدامی جالب به کاربران خود فرصت می دهد پیش از خرید رسمی دوربین z50 یک ماه از آن بهره ببرید تا تصمیم بگیرید که آیا واقعاً مایلید این گوشی را بخرید یا خیر. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل گوشی های اندرویدی در ترکیه تا اقدام جالب شرکت نیکون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل گوشی های اندرویدی در ترکیه تا اقدام جالب شرکت نیکون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید