مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شورش نو گوگلی ها تا اعتراف ایلان ماسک

به گزارش انجمن وردپرس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

به نظر می رسد گوگل باید هرچه سریعتر خود را آماده یک شورش تازه کند، چرا که بعضی از کارمندان این شرکت می گویند همکاری شرکتشان با پروژه Dragonfly را بر نمی تابند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شورش نو گوگلی ها تا اعتراف ایلان ماسک

یوتیوب میخواهد به دانشجویانی که مشترک بعضی خدمات مثل بخش موسیقی هستند خدمات ارائه دهد. این خدمات برای دانشجویان با تخفیفهایی ویژه همراه خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر از سوی مقامات بریتانیا و هلند حدود 1.2میلیون دلار جریمه شده. به نظر می رسد این جریمه به دلیل نقض داده ها به وسیله اوبر در سال 2016 اتفاق افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر تازه و مجذوب کننده کمپانی Native Union یکی از بهترین محصولات دنیای تکنولوژی است که می تواند برای همه کاربران مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه هوشمند مترجم ili یکی از بهترین محصولات هوشمند موجود در بازار است که می تواند اعتماد به نفس را برای افرادی که سفر خارجی در پیش دارند تضمین کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل پیشین تسلا و مدیرعامل پروژه فضایی اسپیس ایکس، اخیرا در جریان مصاحبه ای با شبکه HBO اعلام نموده که طی امسال میلادی تحت فشار شدیدی قرار داشته و حتی تسلا تا مرز ورشکستگی پیش رفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ در تازهترین سخنان خود در مورد روابط تجاری با چین گفت که احتمالا تعرفه واردات موبایل های آیفون و لپ تاپ ها را از چین به خاک ایالات متحده تا 10 درصد افزایش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل در آستانه یک جریمه سنگین قرار گرفته است. چرا که به نظر می رسد این شرکت به دلیل عدم رسیدگی به موضوع نتایج جستجو زیر ذره بین قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شورش نو گوگلی ها تا اعتراف ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شورش نو گوگلی ها تا اعتراف ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید