طراحی سامانه خودآزمون پایه دوازدهم برای نخستین بار در خراسان جنوبی

به گزارش انجمن وردپرس، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از طراحی سامانه خود آزمون امتحانات نهایی پایه دوازدهم آسان برای اولین بار در سطح کشور به وسیله خراسان جنوبی اطلاع داد.

طراحی سامانه خودآزمون پایه دوازدهم برای نخستین بار در خراسان جنوبی

محمدعلی واقعی، اظهار کرد: هدف از طراحی این سامانه تهیه بانک سوال برای دانش آموزان پایه دوازدهم و خود ارزیابی این دانش آموزان می باشد.

به گزارش انجمن وردپرس، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه تا کنون 900 سؤال از 20 اسم درس در این سامانه به آدرس؛ exam.skedu.ir باگذاری شده است، توضیح داد: دانش آموزان این پایه استان در شاخه نظری می توانند با کد ملی به اسم نام کاربری و سریال شناسنامه به اسم رمز عبور وارد سامانه آسان شده و با انتخاب درس مورد نظر نسبت به طراحی آزمون اقدام نمایند.

واقعی با اشاره به مفاد آزمون، از قبیل سوالات تستی، صحیح و غلط، جای خالی و تشریحی و حتی فایل صوتی زبان انگلیسی، بیان نمود: سامانه آسان به وسیله اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان جنوبی جهت آشنایی دانش آموزان با سوالات امتحانات نهایی، افزایش اطلاعات علمی لازم برای حضور در جلسـه آزمون اصلی و سـنجش و ارزیابی مباحث مطالعه شده راه اندازی شده تا با مشاهده نقاط ضـعف و قوت خود بر توانمندی های علمی شان بیافزایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طراحی سامانه خودآزمون پایه دوازدهم برای نخستین بار در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه خودآزمون پایه دوازدهم برای نخستین بار در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید