صافی: برای جام شانزدهم برنامه های ویژه ای داریم

به گزارش انجمن وردپرس، احمد صافی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: شرایط ویژه در سطح دنیا به دلیل شیوع کرونا باعث شد برای برگزاری این مسابقات با مشکلاتی روبرو شویم، ولی باید طرحی نو را اجرا می کردیم تا ثابت کنیم که کاراته به راه خود با قدرت ادامه خواهد داد. از همین رو تصمیم گرفتیم در کنار اینکه مسابقات را به صورت مجازی برگزار می کنیم، برنامه های ویژه ای را نیز به مرحله اجرا بگذاریم.

صافی: برای جام شانزدهم برنامه های ویژه ای داریم

وی افزود: این رقابتها در بخش های کاتا، کومیته، پا را کاراته و پیشکسوتان برگزار خواهد شد. در کومیته، کاراته کاها با ارسال فیلمی از مهارتهای دو نفره خود در مسابقات حاضر می شوند. بنا داریم در جام شانزدهم کاراته کاهای حداقل 16 کشور در مسابقات شرکت کنند که تا به امروز حضور تیم هایی از چین، آذربایجان، کره جنوبی، کانادا، سوئیس، گرجستان، ارمنستان، هند، عراق، پاکستان، آلمان، ترکیه، اتریش، آمریکا و روسیه قطعی شده و تا زمان آغاز رقابتها به تعداد مورد نظر خواهیم رسید.

پایه گذار این تورنمنت قدیمی ادامه داد: این مسابقات یکی از معتبرترین و با ثبات ترین تورنمنت های کاراته در منطقه است که به همین دلیل در حاشیه این مسابقات تقدیر از پیشکسوتان، قهرمانان کاراته دنیا و انجمن وردپرس حوزه کاراته نیز در دستور کار است. مسابقات 9 و 10 بهمن ماه برگزار می شود و از 16 روز مانده به این مسابقات هر روز با رونمایی از پوستر مخصوص یک قهرمان دنیا یا پیشکسوت ارزنده کاراته با اهدا جایزه ای ویژه تقدیر خواهیم کرد.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی با بیان اینکه کاراته ایران در دنیا با نام بزرگان این رشته شناخته شده است گفت: وظیفه داریم از این قهرمانان که تلاش زیادی در ادوار مختلف برای اعتلای نام ورزش کاراته ایران داشته اند تقدیر کنیم. به همین دلیل است که با برنامه ای ویژه از نفراتی که پرچم مقدس ایران اسلامی را در معتبرترین مسابقات دنیا به اهتزاز درآوردن به صورت ویژه تقدیر کنیم. از تیمی که سال 1977 برای اولین بار در دنیا درخشید تا کسب نخستین طلای دنیا توسط مهدی عموزاده و مسابقات دنیای 2018 مادرید که برای سومین دوره متوالی قهرمان شدیم در این برنامه قرار گرفته است.

صافی در پایان گفت: کلیه برنامه های این تورنمنت با مشارکت و همکاری فدراسیون کاراته و سبک wskf و wmmf انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صافی: برای جام شانزدهم برنامه های ویژه ای داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صافی: برای جام شانزدهم برنامه های ویژه ای داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید