سینک کورین، سینکی آنتی باکتریال در آشپزخانه شما

به گزارش انجمن وردپرس، یکی از تجهیزات ضروری در دکوراسیون آشپزخانه سینک ظرفشویی ست. خانم های خانه داری که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه میگذرانند به سینک ظرفشویی احتیاج ضروری دارند. بنابراین انتخاب سینک باید به نحوی صورت گیرد که جوابگوی این احتیاج ضروری باشد. امروزه سینک های ظرفشویی از جنس های مختلفی از جمله گرانیت, مس, استیل, سرامیک, چینی و کورین ساخته میشوند و هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. از بین تمام سینک ها, سینک های کورین مناسب ترین و ایده آل ترین سینک آشپزخانه میباشند. این سینک ها در مدل های مختلف به بازار عرضه میشوند و دارای تنوع طرح و رنگ بالایی هستند. انتخاب سینک های کورین برای هر نوع دکوراسیون آشپزخانه بسیار آسان است زیرا تنوع طرح و مدل این سینک ها بالا میباشد و میتوان نمونه دلخواه را راحت انتخاب نمود.

سینک کورین، سینکی آنتی باکتریال در آشپزخانه شما

سنگ کورین نوعی سنگ مصنوعی ست که در ساخت سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار میگیرد. این سنگ دارای رنگ های متنوعی ست و به راحتی میتوان با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون آشپزخانه سینک مورد نظر را انتخاب کرد. سنگ کورین آنتی باکتریال است و امکان رشد قارچ و باکتری در آن وجود ندارد. به همین دلیل تمیز کرده سینک های کورین بسیار آسان است و با مواد ضد عفونی کننده و شوینده های معمولی به راحتی میتوان آنها را تمیز نمود. سنگ کورین ساختاری غیر متخلخل دارد که این امر نفوذ لکه به آن را غیر ممکن میکند. علاوه بر آن بافت سنگ کورین به نحوی ست که لکه های آب بر روی آن تعیین نمیگردد. هزینه خرید سینک های کورین به دلیل ویژگی منحصر بفرد و مقاومت بسیار بالایی که دارند نسبت به سایر سینک ها بالاتر است.

رایج ترین سینک کورین سینک یکپارچه میباشد. شما به مراتب شاهد این نوع سینک ها در اکثر مکان ها هستید و آنها را به صورت یکپارچه با کانتر مشاهده میکنید. سینک های یکپارچه را میتوان به راحتی تمیز نمود به همین دلیل از آنها در اکثر هتل ها و رستوران ها استفاده میگردد. این نوع سینک ها به همراه پیشخوان یا کانتر در کارخانه به صورت یکپارچه ساخته و در طیف وسیعی از مدل ها ارائه میشوند.

سینک هایی که کمی جلوتر از سطح کانتر آشپزخانه هستند نیز نمونه ای دیگر از سینک های یکپارچه محسوب میشوند. کاسه این سینک ها بسیار عمیق است و جلوی آنها در معرض دید واقع شده است در حالی که سه طرف سینک از پشت توسط پیشخوان آشپزخانه پنهان شده است.

اکثر سینک ها دارای سطحی برای قرار دادن ظروف و میوه و سبزیجات هستند که اغلب در سمت چپ آنها واقع شده است. علاوه بر قرار دادن ظروف درون کاسه های سینک میتوان ظرف ها را بعد از آبکشی در این قسمت قرار داد تا آب اضافی از آنها خارج گردد. وجود چنین فضایی در سینک مانع از ریخت و پاش ظروف بر روی کابینت ها میگردد و آشپزخانه شما را تمیز نگه میدارد.

بعضی از سینک های کورین دارای یک کاسه و بعضی دیگر دارای دو کاسه میباشند. سینک های دو کاسه ای کاربرد بیشتری دارند و فضای بیشتری برای قرار دادن ظروف در سینک فراهم میکنند. سینک های دو قلو که دارای دو کاسه هستند طبق سلیقه افراد انتخاب میشوند, ممکن است یکی از کاسه ها کوچکتر از دیگری باشد یا سایز آنها مشابه هم باشد.

منبع: ساختمانچی

به "سینک کورین، سینکی آنتی باکتریال در آشپزخانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینک کورین، سینکی آنتی باکتریال در آشپزخانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید