هتل شرایتون میاکو اوساکا؛هتلی 4 ستاره با اتاق های امروزی و مدرن

به گزارش انجمن وردپرس، هتل شرایتون میاکو اوساکا با داشتن اتاق های امروزی و کاملا مدرنش سعی داشته که اقامت خاطره انگیزی را برای مهمانانش رقم بزند.

هتل شرایتون میاکو اوساکا؛هتلی 4 ستاره با اتاق های امروزی و مدرن

این ساختمان آسمان خراش در بخش مرتفع شهر اوساکا که همواره به عنوان گهواره تمدن شهر شناخته شده، قرار گرفته است. منطقه ای که جاذبه ها، رستوران ها و مراکز خرید اوساکا در قلب آن جای گرفته اند و مرکز شهر تنها یک کیلومتر با ورودی هتل شرایتون میاکو اوساکا فاصله دارد.

کسانی که تمایل به اقامت در هتل شرایتون میاکو اوساکا داشته باشند در واقع به دور از شلوغی های شهر لحظات پرآرامشی را سپری خواهند کرد. اتاق های فوق مدرن هتل شرایتون میاکو اوساکا که بعد از بازسازی چهره کاملا امروزی به خود گرفته اند، با امکانات و مبلمان شیک دکور شده اند و از پنجره های آن می توان چشم اندازهای بسیار زیبایی از شهر را تماشا کرد.

در این اتاق ها که کف همگی آن ها فرش شده، امکاناتی همچون مینی بار، حمام اختصاصی، لباس خواب، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز و دراور برای راحتی و آسایش هر چه بیش تر مهمانان قرار گرفته است. گفته می شود که در چیدمان اتاق های مهمان این هتل از ترکیبِ دکوراسیون مدرن غربی و آرامش بخش ژاپنی الهام گرفته شده تا تمدد اعصاب و آرامش مهمان به بهترین نحو ممکن تحقق یابد.

گفتنی است که در هتل شرایتون میاکو Sheraton Miyako Hotel Osaka 6 رستوران متنوع وجود دارد که دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته و تقریبا هر سلیقه ای را جوابگو خواهد بود. مهمان صبحانه را از بوفه رستوران برمی گزینند و برای وعده های ناهار و شام در یکی رستوران های ژاپنی Uemachi، رستوران چینی Shisen، رستوران منوی انتخابی eu، رستوران بین المللی Top of Miyako و بقیه رستوران های هتل پذیرایی و میزبانی می شوند.

در این رستوران ها دست کم چندین نوع متنوع از بهترین غذاهای دریایی، فرانسوی و چینی طبخ می شوند و نیازی نیست برای تنوع بیش تر به سراغ رستوران های دیگر سطح شهر رفت.

از طرفی اقامت در هتل شرایتون میاکو اوساکا به معنی عقب افتادن از برنامه های ورزشی و غذایی نیست. این هتل دارای امکاناتی همچون باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، ماساژ و جکوزی است ولی در قبال ارائه این امکانات و خدمات هزینه ای را از مهمانان دریافت می کند.

هتل شرایتون میاکو اوزاکا یا اوساکا Sheraton Miyako Hotel Osaka به دلیل داشتن تسهیلات و امکانات برگزاری جلسات کاری برای مهمانانی که با اهداف کاری به سفر آمده اند نیز مناسب می باشد. همچنین در ساختمان هتل غرفه هدیه، چندین بوتیک، داروخانه و سالن پیرایش نیز وجود دارند و لزومی ندارد برای چنین اموری به داخل شهر مراجعه کرد.

پرسنل هتل شرایتون میاکو تا به امروز توانسته اند با رفتار حرفه ای خود رضایت جمع کثیری از مهمانان هتل را جلب کنند و با تسلط کافی که به زبان انگلیسی دارند، امکان برقراری ارتباط با مهمانانی از سراسر دنیا را میسر ساخته اند. از این گذشته از در ورودی هتل شرایتون میاکو اوساکا تا فرودگاه بین المللی اوساکا تنها 15.3 کیلومتر فاصله است که هتل با در اختیار گذاشتن خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی راحتی و آسایش را برای مهمانان فراهم می کند.

فاصله اماکن دیدنی از هتل شرایتون میاکو اوساکا

فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا ایستگاه یوهوماچی: 100 متر

فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا پارک سانادایاما: 800 متر

فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا کلیسای مسیحی جونان: 800 متر

فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا معبد کوجو: 900 متر

فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا معبد دایکاکو-جی: 900 متر

فاصله هتل شرایتون میاکو اوساکا تا خیابان توروهاشی: 1 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل شرایتون میاکو اوساکا؛هتلی 4 ستاره با اتاق های امروزی و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شرایتون میاکو اوساکا؛هتلی 4 ستاره با اتاق های امروزی و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید