ساپینتو و شاگردانش را دارند فریب می دهند تا قهرمان نشوند ، استقلال برای گرفتن جام نباید لنگ یک پنالتی باشد

به گزارش انجمن وردپرس، مهاجم سابق استقلال می گوید این تیم در هر دو جام هنوز مدعی قهرمانی است.

ساپینتو و شاگردانش را دارند فریب می دهند تا قهرمان نشوند ، استقلال برای گرفتن جام نباید لنگ یک پنالتی باشد

به گزارش انجمن وردپرس با اینکه تیم های استقلال و سپاهان کوشش کردند تا سه بازی آخر لیگ برتر برای تیم های مدعی قهرمانی همزمان برگزار شود، اما با مخالفت سازمان لیگ روبرو شدند و بازی های این هفته همزمان برگزار نخواهد شد! اتفاقی که قطعاً تبعاتی خواهد داشت و شائبه هایی در این زمینه به وجود می آورد. در طول سال هایی که سازمان لیگ؛ لیگ برتر را برگزار کرد این اتفاق نیفتاده بود که سه تیم به فاصله تنها یک امتیاز از هم مدعی قهرمانی باشند و همین مسأله باعث حساسیت بیش از حد تیم ها شود، اما این اتفاق در فصل جاری افتاد و همین نکته حساسیت لیگ را به بالاترین نقطه خود رسانده است! هر چند که تیم ها فارغ از مسائل جانبی باید به فکر امتیاز گرفتن از حریفان باشند تا بدون مشکل سکوی قهرمانی را لمس نمایند. به همین دلیل این روزها استقلالی ها روزهای پراسترسی را پشت سر می گذارند و منتظر لغزش کوچکی هستند تا رقبا را از پیش برداشته و برای دومین بار پی در پی قهرمان لیگ برتر شوند. در مورد تمام مسائلی که این روزها حول محور تیم استقلال و رقبای این تیم می شود با علی موسوی مهاجم سابق استقلال صحبت کردیم.

باخت در دربی امید استقلالی ها را نسبت به قهرمانی در لیگ برتر کمرنگ نموده است؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

من این طور فکر نمی کنم. استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به یک مقدار شانس قهرمانی دارد. شما نگاه کنید در جدول مسابقات لیگ برتر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان با فاصله یک امتیاز از هم قرار گرفته اند و این نشان می دهد یک لغزش کوچک از جانب یکی از تیم ها، شرایط جدول را کلاً عوض می نماید. در چنین حالتی چرا باید تصور کنیم که استقلال در لیگ برتر شانسش برای قهرمانی کم است؟ استقلال پرافتخارترین تیم در جام حذفی هم هست. با چنین رزومه ای در هر دو جام شانس قهرمانی دارد. من فکر می کنم رقبا در چند وقت اخیر سعی کردند با کم کردن انگیزه استقلال برای قهرمانی لیگ برتر شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند؛ اما استقلالی ها نباید گول این مسائل را بخورند و همچنان باید با کوشش و پشتکار به کار خود ادامه دهند.

استقلال در بازی با پارس خیلی سخت توانست برنده میدان شود، شاید این نحوه بازی کردن استقلال، امیدها را برای قهرمانی کمرنگ نموده است.

جام حذفی همواره در جهان سخت بوده است. جام حذفی جام شگفتی ها است و اصلاً ربطی ندارد یک تیم در چه سطحی از فوتبال قرار گرفته است، پس نمی توانیم بگوییم که استقلال بد بازی کرد و افت نموده است.

استقلال بازی با نفت را در پیش دارد، این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

روی کاغذ این بازی آسان است. اما نفت هم برای بقا در لیگ برتر می جنگد و تمام کوشش خود را برای گرفتن نتیجه می نماید. استقلال اگر این تیم ته جدولی را دست کم بگیرد با مشکل روبه رو می شود. باید استقلال سه بازی آخر خود را با تمام قوا ببرد.

این روزها دو تیم استقلال و سپاهان به اینکه چرا بازی ها همزمان برگزار نمی شود گلایه داشتند، اما سازمان لیگ حاضر نشد بازی های این هفته را تغییر دهد و پرسپولیس با یک روز تأخیر به مصاف پیکان می رود!

این درست نیست که سازمان لیگ این طور تصمیم بگیرد و باید برای برطرف هرگونه شائبه ای سه بازی آخر را همزمان برگزار می کرد.

این روزها تیم استقلال بیش از مقدار به مسائل داوری می پردازد، نظر شما در این خصوص چیست؟

تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید به آفساید و پنالتی گیر دهد، باید طوری بازی نمایند که اصلاً محتاج یک پنالتی گرفتن نباشند.

تا به امروز عملکرد آقای ساپینتو را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم ساپینتو با استقلال خیلی خوب نتیجه گرفته و حالا استقلال در هر دو جام مدعی است. فوتبال ما احتیاج به حضور مربیان خارجی دارد. باید مربیان خارجی در لیگ ما حضور داشته باشند و بتوانند دانش روز جهان را به مربیان ما انتقال دهند.

شانس قهرمانی برای کدام یک از تیم ها قائل هستید؟

من که دوست دارم استقلال با ساپینتو قهرمان شود، چون سال جاری خیلی خوب فوتبال بازی می نمایند، اما هر سه تیم شانس شان برای قهرمانی یکسان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساپینتو و شاگردانش را دارند فریب می دهند تا قهرمان نشوند ، استقلال برای گرفتن جام نباید لنگ یک پنالتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو و شاگردانش را دارند فریب می دهند تا قهرمان نشوند ، استقلال برای گرفتن جام نباید لنگ یک پنالتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید