فکری: کارشکنی عده ای در فضای مجازی باعث نمی شود از اهدافم دست بکشم، به برخی بازیکنان به خاطر استوری برای پرسپولیس تذکر دادم

به گزارش انجمن وردپرس، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال مسائل این تیم را برشمرد و تأکید کرد که برای خوشحالی استقلالی ها مشغول جنگ در چند جبهه است.

فکری: کارشکنی عده ای در فضای مجازی باعث نمی شود از اهدافم دست بکشم، به برخی بازیکنان به خاطر استوری برای پرسپولیس تذکر دادم

محمود فکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن وردپرس، درباره مسائل مختلف تیم فوتبال استقلال، مسائل، اهداف و ... صحبت هایی را اعلام کرد که در زیر می خوانید:

انجمن وردپرس: قطعاً انتقادها و صحبت ها درباره استقلال را می بینید. به عنوان سرمربی استقلال چه صحبتی درباره عملکرد تیم تان تا سرانجام هفته هفتم لیگ برتر دارید؟

دوست ندارم بهانه بیاورم و بگویم چه مسائلی داشته و داریم. هواداران و پیشکسوتان در این چند روز به خوبی به مسائل اشاره کردند که از آنها تشکر می کنم، اما برخی ها صحبت هایی انجام می دهند که معین است با برنامه ریزی برای آسیب زدن به استقلال است. ما هم می دانیم مسائلی داریم و آنها را کتمان نمی کنیم.

انجمن وردپرس: بیشتر توضیح می دهید؟

هر حرفی بزنیم می گویند فکری و کادر فنی استقلال کارشان را توجیه می کنند و چرا از روزی که به استقلال آمدند درباره مسائل حرف نزدند! اگر حرف نزنیم می گویند چرا سکوت کرده است. هر کاری بکنیم آن افرادی که اشاره کردم، برنامه ریزی های شان آماده است. اگر بازی را ببریم سراغ شرایط مدیریت باشگاه و انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه می فرایند و مثلاً می گویند چرا مدیریت باشگاه این شکلی است و چرا فکری حرفی نمی زند، اگر بازی را ببازیم یا مساوی کنیم از دستیاران من انتقاد می کنند و ... . حتی اگر یک روز موضوع خاصی نداشته نباشند، به دیر تعویض شدن ها اشاره می کنند! متأسفانه عده ای هم سوار بر این اتفاقات فضای مجازی می شوند و ناخواسته به تیم ضربه می زنند.

از آن طرف، داوری ها را بررسی کنید و ببینید چقدر به ضرر ما بوده است. اگر یک بار اشتباه داوری اتفاق بیفتد، اشکالی ندارد، اما نه اینکه هر بازی به ضرر ما باشد. داوران برای تیم های دیگر هراس دارند صحنه ای را به ضرر آنها بگیرند، اما برای استقلال هیچ هراسی وجود ندارد. چرا یک بار اشتباهات داوری به سود ما نبوده است؟ شخصاً دوست نداشتم وارد فضای داوری شوم، چون می دانم قشر زحمتکشی هستند که با درآمد ناچیز قضاوت می کنند، اما داوران این مسئله را در نظر بگیرند که ما باید جوابگوی میلیون ها هوادار باشیم. در همین بازی با ذوب آهن روی مرادمند در محوطه جریمه حریف خطا شد. من بعد از بازی درباره این صحنه صحبت کردم، اما گفتند فکری دنبال بهانه است. امروز که فیلم این صحنه در کانال باشگاه منتشر شد تأیید کردند حرف مان درست بوده است.

انجمن وردپرس: آیا از نتایج و نحوه بازی کردن تیم رضایت دارید؟

مسائل و کارشکنی عده ای در فضای مجازی باعث نمی شود از اهدافم دست بکشم . به تنها چیزی که فکر می کنم استقلال و هوادارانش است. فراموش نکردم روزی که می خواستم به استقلال بیایم هواداران چه درخواست هایی از من داشتند. ما قصد داریم روی شخصیت سازی و ساختارسازی بازیکنان کار کنیم. به تیم بزرگ استقلال آسیب های زیادی وارد شده است که یک شبه نمی توانیم مسائل را حل کنیم. می دانم استقلال خیلی کار دارد، اما هواداران واقعی استقلال اجازه ندهند افرادی مانع کارمان شوند. من در حال حاضر بابت خودم هیچگونه ناراحتی ندارم و فقط برای هواداران ناراحتم. آنها بدانند از جنس خودشان هستم و برای خوشحالی شان در چند جبهه می جنگم.

انجمن وردپرس: نگفتید آیا از عملکرد تیم رضایت دارید؟

از نظر کسب امتیاز بد کار نکرده ایم. ما با گل گهر سیرجان و سپس پرسپولیس بازی داریم. باید بیشتر روی نقاط ضعف مان کار کنیم، اما ما 20 روز قبل از شروع لیگ، تیمی را تحویل گرفتیم که نصف و نیمه بود. شیخ دیاباته و هروویه میلیچ دیر ما به اضافه شدند و تکلیف برخی بازیکنان معین نبود. در هفته اول، به خاطر بسته بودن پنجره نقل وانتقالات، نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. در ادامه بررسی کنید و ببینید چند بازیکن تیمم مصدوم بودند. آیا من تیم کاملی داشتم؟!

انجمن وردپرس: اما هواداران استقلال در سال های اخیر از نتایج راضی نبوده اند و به نوعی صبرشان کم شده است.

بار دیگر به هواداران استقلال می گویم، من به خاطر آنها تا روز آخر با مسائل می جنگم، اما خواهش می کنم درگیر برنامه ریزی هایی یکسری افراد نشوند. استقلال چند سال است دچار حواشی و اتفاقات ناخوشایند بوده؟ چند سال است همه چیز را از دست می دهیم و می خواهیم از نو شروع کنیم؟ فکر نمی کنید امروز باید اتحاد آنقدر بیشتر باشد که هیچ کاری و تبعیضی مانع کار ما نشود؟ خبرهای تیم خیلی راحت به بیرون درز پیدا می کند و ما با این چیزها سر و کار داریم و تمرکزمان تنها روی مسائل فنی نیست، اما من پا پس نمی کشم و اجازه نمی دهم بخواهند به شخصیت استقلال آسیب برسانند. از طرفی، بازیکنان استقلال به خاطر فشارها نمی توانند بازی خودشان را انجام دهند. در این شرایط بهتر است هواداران به تیم آرامش بدهند و حمایت کنند.

انجمن وردپرس: از چه لحاظ می گویید بازیکن استقلال تحت فشار است؟

هواداران از یک طرف نباید بازیچه دست عده ای شوند و از طرف دیگر هم نباید به تیم و بازیکنان خودشان ضربه بزنند. میلاد زکی پور یکی از مهره های خوب تیم گل گهر سیرجان شده است، بازیکنی که به خاطر فشارها در استقلال نتوانست کارایی داشته باشد. وقتی هواداران به بازیکنان آرامش دهند، آنها بهتر می توانند توانایی های خود را نشان دهند. اگر فشار بیاورند به خودشان و باشگاه ضرر می زنند. زکی پور در استقلال نمی توانست دو سانتر خوب انجام دهد، اما الان در تیم گل گهر طبق آمار یکی از بازیکنان خوب این تیم است. چرا باید اینطور باشد؟!

انجمن وردپرس: بعد از بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا، برخی از بازیکنان استقلال در صفحه شخصی شان استوری هایی به حالت کری و کنایه منتشر کردند که شنیدیم به آنها تذکر داده اید.

وقتی این مسئله را شنیدم درخواست کردم به این بازیکنان بگویند استوری های شان را پاک کنند. اینجا استقلال است و همه باید براساس مکتب استقلال، مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی رفتار کنند. بازیکن استقلال باید به فکر تیم خودش باشد و حرفش را در زمین بزند. ما باید ابتدا برای موفقیت تیم خودمان تلاش کنیم، به همین خاطر به بازیکنان تذکر دادم. چه معنی دارد یک بازی را می بریم سریع پست می گذارند. آیا قهرمان شده ایم؟! آیا برای هوادار کاری کرده ایم؟!

انجمن وردپرس: در هفته نهم لیگ، باید به مصاف گل گهر سیرجان بروید که امیر قلعه نویی سرمربی آن است. تقابل تان با قلعه نویی را چطور می بینید؟

ما با دوستان زیادی بازی داریم. با شهر خودرو و فولاد خوزستان بازی کردیم که از دوستان ما بودند. بعد از بازی با فولاد چیزی که باقی ماند، بداخلاقی و ناراحتی بود، اما در بازی با شهر خودرو حداقل احترام ها حفظ شد. شاید فردا روزی مهدی رحمتی چه در استقلال باشم یا جای دیگر، تیم من را شکست دهد، مهم این است که احترام حفظ شود. قلعه نویی کاپیتان و سرمربی من بوده است و احترام زیادی برای او قائلم. من به اندازه کافی برد و باخت دیده ام، قلعه نویی بیشتر از من. این برد و باخت ها ماندنی نیست و چیزی که می ماند احترام است. امیدوارم احترام ها حفظ شود تا فردا روزی بتوانیم سلام دهیم و یکدیگر را در آغوش بکشیم، وگرنه این سه امتیازها ارزشی ندارند.

انجمن وردپرس: فکر می کنید دربی با تعداد بازی های برابر برگزار شود؟

ما دهم دی باید بازی هفته نهم مقابل گل گهر را برگزار کنیم. نمی دانم چه تصمیمی می گیرند، اما گفته اند که تیم ها با تعداد بازی برابر مقابل هم بازی می کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی انجمن وردپرس بخوانید. (کلیک کنید)

گفت وگو از مرتضی ظهیری

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فکری: کارشکنی عده ای در فضای مجازی باعث نمی شود از اهدافم دست بکشم، به برخی بازیکنان به خاطر استوری برای پرسپولیس تذکر دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: کارشکنی عده ای در فضای مجازی باعث نمی شود از اهدافم دست بکشم، به برخی بازیکنان به خاطر استوری برای پرسپولیس تذکر دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید