نساجی زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا درآورد خبرنگاران

به گزارش انجمن وردپرس، حریف روز پنجشنبه پرسپولیس با ثبت دو رکورد خوب به مصاف قرمز ها می رود.

نساجی زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا درآورد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی انجمن وردپرس، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی باید روز پنجشنبه آماده رویارویی با نساجی مازندران شوند که این تیم بعد از تغییراتی که در کادر فنی آن ها ایجاد شد و آمدن ساکت الهامی به جای مجید جلالی پیروز شدند در کنار کار دفاعی خوب، ثبت سه کلین شیت در لیگ برتر و جام حذفی، همه بازی های خود را با فزونی و کسب سه امتیاز به سرانجام برسانند تا به نوعی زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا دربیاورند.

خط دفاعی نساجی که یکی از عوامل نتایج خوب این تیم در سه بازی گذشته آن ها بوده است با احتساب بازی مقابل تراکتور، حدود 345 دقیقه گلی را دریافت نکرده است.

نساجی پیروز شده سایپا و نفت مسجد سلیمان را در لیگ و همینطور سایپا را در پنالتی جام حذفی شکست دهد، همه این نتایج در حضور مربی جدید این تیم یعنی ساکت الهامی به دست آمده است تا رویارویی همکاران سابق (یحیی و ساکت الهامی) که پیش از این در پدیده مشهد با هم سابقه همکاری داشتند نوید یک بازی جذاب را در روز پنجشنبه بدهد.

سه امتیاز بازی روز پنجشنبه برای هر دو تیم نساجی و پرسپولیس اهمیت فوق العاده ای دارد، پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی و جنگ با سپاان و استقلال احتیاج به سه امتیاز دارد و نساجی برای بقا باید دست پر از زمین خارج گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نساجی زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا درآورد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا درآورد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید