زمان قرعه کشی تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان معین شد

به گزارش انجمن وردپرس، زمان قرعه کشی پنجاه وسومین دوره مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان که قرار است به میزبانی مالزی برگزار شود، مشخص شد.

زمان قرعه کشی تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان معین شد

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن وردپرس، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز، مسابقات تیمی قهرمانی جهان در سال 2016 قرار است بین روزهای 28 فوریه تا 6 مارس (6 تا 16 اسفند) به میزبانی شهر کوالالامپور در مالزی برگزار شود. در این مسابقات 94 تیم در بخش مردان و 84 تیم در بخش زنان شرکت دارند.

قرعه کشی دسته های اول، دوم و سوم این رقابت ها قرار است روز 16 ژانویه (26 دی) ساعت 15 به وقت محلی در هتل سوبانگ گراند دورست برگزار شود.

تیم های مردان و زنان کشورمان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند. تیم مردان ایران که در دوره قبلی در رتبه مشترک 29 ایستاد، در مسابقات 2016 مالزی در دسته دوم قرار گرفته است. تیم زنان کشورمان نیز که در دوره قبلی در رده 53 مشترک قرار گرفت، در مسابقات 2016 در دسته سوم حضور دارد.

در مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در سال 2014 که در توکیو برگزار گشت، در بخش مردان تیم های چین و آلمان به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و چین تایپه و ژاپن نیز به عنوان سوم مشترک رسیدند. در بخش زنان چین قهرمان شد، ژاپن در رده دوم ایستاد و هنگ کنگ و سنگاپور در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

به "زمان قرعه کشی تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان قرعه کشی تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید