رشد روزافزون کرونا در اسکاندیناوی

به گزارش انجمن وردپرس، مقام های بهداشتی کشورهای سوئد و نروژ از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا موسوم به کووید -19 در این دو کشور واقع در منطقه اسکاندیناوی خبر می دهند.

رشد روزافزون کرونا در اسکاندیناوی

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، مقام های بهداشتی سوئد اعلام نمودند که شمار مبتلایان به این بیماری به 136 نفر رسیده است درحالی که مجموع مبتلایان به این بیماری ویروسی در نروژ 113 نفر اعلام شده است.

شمار مبتلایان در ایتالیا که به کانون صادرات بیماران کرونایی در اروپا تبدیل شده است به چهار هزار و 636 نفر رسیده است.

همچنین شمار افرادی که در این کشور جان خود را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده اند نیز به 197 نفر افزایش یافت.

در همین ارتباط با دو مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایالت واشنگتن آمریکا ، شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 14 نفر افزایش یافت.

همزمان نیز فرماندار ایالات نیویورک از افزایش شمار مبتلایان به کرونای جدید در این ایالات اطلاع داد و اعلام نمود که شمار این افراد به 33 نفر رسیده است.

هلند نیز آدینه شب اعلام نمود که نخستین فرد مبتلا به کرونا در این کشور جان باخته است.

این فرد جان باخته، یک پیرمرد 86 ساله است که صبح آدینه در بیمارستانی در شهر روتردام هلند جان خود را از دست داده است.

چندی پیش بود که مسئولان شهر ووهان چین از شیوع ویروسی موسوم به کرونا در این شهر اطلاع دادند که اندک اندک به بیش از 70 کشور در سراسر دنیا از جمله ایران سرایت کرد.

در همین ارتباط، مرکز مهندسی و علم سیستم دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام نمود که تعداد موارد ابتلا به بیماری کرونا در سراسر دنیا به یک صد هزار و 276 نفر رسیده است.

این مرکز همچنین اضافه کرد که 55 هزار و 694 نفر از مبتلایان به این بیماری، سلامتی خود را بازیافته و بیش از 3 هزار و 400 تن نیز بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: عصر ایران

به "رشد روزافزون کرونا در اسکاندیناوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد روزافزون کرونا در اسکاندیناوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید