رسول پناه: جلوی انتشار قرارداد بازیکنان را می گیریم، برای هاشمی جا نبود!

به گزارش انجمن وردپرس، سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه انتشار قراردادهای سرخپوشان ناشی از نداشتن ساختار منسجم باشگاه است گفت: باید با تدابیر لازم جلوی این کار را بگیریم.

رسول پناه: جلوی انتشار قرارداد بازیکنان را می گیریم، برای هاشمی جا نبود!

به گزارش گروه ورزشی انجمن وردپرس، مهدی رسول پناه که پس از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست کارش را آغاز کرد، بعدازظهر امروز سه شنبه در نشست خبری به سوالات انجمن وردپرس پاسخ داد.

در تجدید نظر به توافق خوبی رسیدیم

بعد از شش ماه که ازعقد قرارداد اولیه با کارگزار پرسپولیس گذشت، ماهیت و شروط مندرج در قرارداد منافع طرفین را تامین نمی کرد. به همین خاطر مذاکرات جدی با این شرکت داشتیم. به نظرم در برخی نقاط فرایند خوبی نبود که نزدیک به قطع همکاری شدیم. لذا گفتگوهای زیادی کردیم و به توافقات خیلیخوبی رسیدیم تا متمم را امضا کنیم. اکنون درک متقابل و مرزبندی واضح از کارهایمان داریم. همچنین تامین منابع دو طرف که نیاز به آن بود. کارگزار خصوصی باشگاه شرکت موفقی است و فکر می کنم همکاری با این مجموعه قطعاً کمک زیادی به باشگاه می کند.

برای هاشمی صندلی نبود

رسول پناه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه دلیل اختلاف با مهرداد هاشمی که در نشست امروز نیست غیبت دارد گفت: اصلاً اختلاف نداریم. جای صندلی نبود که آقای هاشمی داخل این اتاق بنشینند و تصمیم گرفتند نباشند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مطالبات بازیکنان برای ادامه رقابت های لیگ برتر افزود: در اولین فرصت که از کارگزاری پول دریافت کردیم طلب اعضای تیم را می دهیم.

ساختار باشگاه معیوب است

رسول پناه گفت: ساختار باشگاه پرسپولیس معیوب است. اگر درست بود که مشاور رسانه ای درباره یک تصمیم اقتصادی که دخالت و اظهار نظر نمی کرد.

کف قرارداد یکساله پرسپولیس

وی درباره متمم قرارداد بار دیگر افزود: کف قرارداد یکساله 110 میلیارد تومان است. این الحاقیه را برای اداره حقوقی وزارت ورزش فرستادیم و آنها هم پاسخ دادند.

جلوی انتشار قراردادها را می گیریم

رسول پناه درباره انتشار برخی قراردادهای بازیکنان افزود: این موضوع مربوط به دوران قبل از سرپرستی باشگاه می شود. قطعاً این مشکل را برطرف می کنیم.

موافق انتشار قرارداد کارگزار هستم

رسول پناه گفت: من موافق انتشار قراردادمان با کارگزاری هستیم چون برد - برد است. چیزی برای پنهان کردن نداریم. حالا اگر این قرارداد منتشر شده است هم به خاطر عدم وجود ساختار در باشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسول پناه: جلوی انتشار قرارداد بازیکنان را می گیریم، برای هاشمی جا نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: جلوی انتشار قرارداد بازیکنان را می گیریم، برای هاشمی جا نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید