داعش به سفارش آمریکا دست به حملات تروریستی جدید در عراق زده است

به گزارش انجمن وردپرس، یک مقام سازمان الحشد الشعبی در محور شمال عراق تاکید کرد که حملات تروریستی اخیر داعش در عراق به سفارش آمریکا و به تلافی اخراج آن از عراق انجام می شود.

داعش به سفارش آمریکا دست به حملات تروریستی جدید در عراق زده است

به گزارش گروه سیاسی انجمن وردپرس، یک مقام سازمان الحشد الشعبی در محور شمال عراق روز چهارشنبه تاکید کرد که حملات تروریستی اخیر در عراق یک پیام آمریکایی است و آمریکا می خواهد تلافی اخراج نیروهایش از عراق را بگیرد.

الحسینی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید کرد: همه پایگاه های نظامی که نیروهای آمریکایی از آن عقب نشینی کردند، حملات تروریستی در آن رخ داده است که از جمله آن کرکوک است و آنچه که رخ می دهد یک نقشه برنامه ریزی شده آشکار از سوی دولت واشنگتن برای به هم ریختن اوضاع و ایجاد بی ثباتی از طریق عمال تروریست آن یعنی داعش است.

وی اضافه نمود: حملات تروریستی اخیر علیه مناطق متعدد در عراق یک پیام آمریکایی است که می گوید یا نیروهای آمریکایی یا باندهای تروریستی داعش را بخواهید و از همین رو فعالیت هسته های پنهان داعش پس از اینکه از سوی دولت آمریکا چراغ سبز گرفتند، آشکار شده است.

الحسینی شرح داد: نیروهای الحشد الشعبی و دیگر نیروهای امنیتی اخیرا در عملیات تعقیب داعش به سلاح و مهمات جدیدی در مخفیگاه های داعش دست یافتند و این نشانه دیگری است از اینکه آمریکا پس از مصوبه مجلس عراق برای اخراج نظامیان خارجی از عراق به دنبال انتقام گیری از عراق است و می خواهد از طریق حمایت از داعش خون بی گناهان را بریزد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داعش به سفارش آمریکا دست به حملات تروریستی جدید در عراق زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داعش به سفارش آمریکا دست به حملات تروریستی جدید در عراق زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید